heejsec

Alla inlägg under september 2011

Av heejsec - 22 september 2011 20:33

Hej alla!!  


Hinner inte skriva så mycket men vill bara skriva att vi haft det bra i stallet:)

Vi gjorde det vanliga och så gjorde vi lite grejer åt Zelda!!:)


Imorgon är det ridning men det är ingen ridning utan teori, för ridlärar'n är i barcelona:)

Vi ska ha teori om hästens byggnad och rörelser typ:)


Lite rolig bild på alla våra hästar!! Vem är vem??:)

/Estelle,Sigrid och Ellen    


PS. Vi hade 19 läsare igår, ni är såå grymma!!  

Av heejsec - 21 september 2011 21:17

heej nu ligger jag i soffan och är typ halv död efter joggingen med sigrid+ lite armhävningar:D

Känner redan hur det bränner i benen, jag har ju inte gett mig ut innan någonting,

så har världens säääämmmsta kondition;)

Skriver mer snart;)

ha det gött;D


  Prisse :)<3

//Ellen   


  

Av heejsec - 21 september 2011 18:34

Halu!!


Nu sitter vi (Sigrid och Ellen) här framför datorn efter en eftermiddag i stallet:)

Vi har borstat, smörjt och gett vatten åt våra små ponnisar. Vi har också såklart hunnit med massa mys:)

Vi kollade också på lektionerna och dom hoppade:)

Nu ska vi ut och springa, då man rider är det bra att träna på annat sätt också:)


 

Lilla Sara:) <3


/Sigrid & Ellen        

Bloppis-annons
Av heejsec - 20 september 2011 20:43

Heej:) Nu har jag äntligen tagit mig tiden att göra en bloppisXD iaf.

Den här hjälmen har jag bara andvänt typ en gång... tills jag märkte att den var för litenXD

Storlek:54

Tyg:Samets tyg (elr vad man ska säga:D)

Pris:200kr (om vi inte kommer överräns om nåt annat)

Nypris:400kr 

Den är faktiskt väldigt fin, tycker jag:D


Om ni är intriserade kan ni komentera elr skicka ett mail till ln-9999@hotmail.com

Fasst jag är sämst på att komma ihåg att läsa mail så ni kan kommentera också:D

bilder:

   

   

Ha det bra!:))


//Ellen     

Övrigt, Säljes - Täby (Stockholms län)
Pris:    200:-
Telefon:    08-768 39 58
 
Av heejsec - 20 september 2011 20:21

Hej!! 


Provade att göra en omröstning så rösta här vid sidan frågan är:


Vilken hästfärg är finast??

 

Hoppas ni gillar omröstningar!!


/Heejsec      

Av heejsec - 20 september 2011 15:30

Hej alla!!


Ett nytt sorts inlägg!! Nämligen..


Vad tycker du??


Så här går det till vi lägger upp två bilder och ni säger vilken NI gillar bäst!!





Vad tycker du??


/Sigrid  

Av heejsec - 20 september 2011 10:17

heej!!  


Nu är jag tyvär sjuk igen..:(

Så det blir ingen skola elr stall för mig idag  


Lite om igår på hoppningen: Jag red Space!! Han var faktiskt rolig!! Först red vi fram i skritt och trav det gick ganska bra först var han trög och jag fick ett spö och då blev han jäte stark så jag släppte spöt!! Jag hade lite problem emd ställningen men det gick bra ändå! Sedan skulle vi börja hoppa, dagens övning: Dog leg:) Det är två hinder som står på snett igenom linjerna och man ska rida dom i samma varv, svårförklarat:(

jag var ju så van vid Especial så jag vågade inte riktigt öka men andra gången vi hoppade så gick det faktikst bra!!:)


  Here is he.. Space the man!!

och så kan jag avslöja ett Ellen red min lilla pluttis!!  


/Sigrid  


Av heejsec - 19 september 2011 16:24

  

Ellen Hissar




Söta och roliga flug huvor, en tjej i vårt stall har en sån med glasögon, jätte gullig!!


Ellen Dissar


   <-Bambu spö, inte världens bästa bild men det är inte jätte snyggt+ plus att det kostar ganska mycket, inte värt pengarna! tycket jag.


//Ellen    

Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards