heejsec

Alla inlägg under februari 2012

Av heejsec - 29 februari 2012 10:06

  Tjoflöjt!


Idag blir det uteritt för vår del;)

Kommer bli suuuperkul! Första gången vi rider tillsammans faktikst!

/Sigrid och Ellen       

Av heejsec - 27 februari 2012 17:41

Hejsvejs!


Idag har vi varit i stallet.

Sigrid har haft Dick och Ellen har hjälpt till och fottat:)

Resultat av bilderna: (vi har redigerat dom lite)



Snart ska vi äta och sedan tillbaka till stallet. Vi ska ta en promenad med våra ponnisar tillsammans med Elli som ska skritta ut på GP.

Sigrid och Dick

  

Fleeeemar

  

lite dressyr i ridhuset;)

  

Under framskrittningen

  

här ser man att vi knoppat manen, haha väääldigt snygga!

  

ett staket

  

zelda som gnager på en stolpe;P


/Ellen och Sigrid      

Av heejsec - 26 februari 2012 18:14

Tjooo!


Idag var Ellen hos mig:)

Vi spelade montorolla (spel), nintendogs, blåste upp ballonger och kolla i min skolkatalog.

Alltid trevligt med besök!

Den här veckan har jag Dicksson:) På fredag och lördag har jag Brille oxå. Det blir najsnajs!  

observera att ellen och Estelle är i barunden;P

brille plutt:)

/Sigrid 

Ps. Estelle är bortrest bara så ni vet   

Av heejsec - 26 februari 2012 09:57

Heej :) nu har jag precis kommigt hem från en spring tur:P  det var jätte jobbigt! och kallt  plus att jag halkade och det var jätte pinsamt! haha:D


idag vet jag inte vad jag ska göra.... kanske ringer sigrid:)

skriver mer om dagen senare 


Hejdå

//Ellen  

Av heejsec - 25 februari 2012 09:15

Tjoo!


Har suttit och gjort några colage nu!

Här har vi dem:

     

/Sigrid    

Av heejsec - 23 februari 2012 10:42

Hejehej igen!Jag har ramlat av nu i tisdags.....inte kulJag hade Quincy,,,,det är typ alltid henne jag ramlar av när honBockar:)(:Det var också härligt att jag ramla på en bom som tillhörde övningen..Aja,,,det va ju länge sen man ramla av så nån gång måste de hända..Fast jag har bigga problem för jag måste baka för jag ramla av och jahKommer att bränna bakelsen(har inga bak skills..)..stackars dom i min tidagsgruppsom ska äta upp mitt..var det nu blir:))Heejdå//Estelle

Av heejsec - 23 februari 2012 08:39

Tjooo!


Om du kollar lite åt vänster nu så ser du att vi fixat lite i menyn:)

Nu har vi varsin text om oss själva och så har allt bytt lite plats!

Hoppas ni gillar det!

   

//HeejSEC        

Av heejsec - 22 februari 2012 19:48

     

ute på en paddock?     37.5 %
inne i ett ridhus?     25 %
ute på en äng?     37.5 %
 

Totalt har 8 personer röstat.
 
     
//HeejSEC   
 

Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards