heejsec

Alla inlägg under oktober 2012

Av heejsec - 29 oktober 2012 09:57

Så här långt har vi kommit..:
//Estelle

Av heejsec - 28 oktober 2012 10:15

shiiit orkar inte, stress x3 idag men det fixar jag! ;D

¨Schema:


10.00: Vaknade..m.m


11.00 Ska jag åka till täbban


11.15-14.00 hitta kläder som passar min korta fula kropp ;)


14.30-18.15 jobbar med mina grupper (utan Sigge:/ hon är på en färja och har det najs:)


18.15 kubba hem


18.20 hitta på ursäkter varför jag var sen och hälsa på min kusin Amanda


18.30 börja packa


19.30 käka


20.00 solsidan eller när det väl börjar..

Sen ska jag fortsätta packa, och ännu senare (amanda sover över) så sitter jag och amandis och snackar om hur bruna vi ska bli (eller grejen är att jag inte blir brun..)i spain.

Men sen väntar flighten på oss dagen efter..


Dagen verkar nog inte så stressig med det som stressar mig är att jag har jätte svårt att välja kläder och jag vet inte om jag hinner de på 2h 45 min :o vi får se..


 

Av heejsec - 28 oktober 2012 09:16

Jag hade totalt glömt bort att lägga upp bilder på space klippning.. Emb här har ni dom:
(Hans öron blev också klippta!)
//Estelle

Av heejsec - 27 oktober 2012 22:24

Hej alla goa!
Nu är jag i Nice på väg ut på en veckas kryssning, galet najs!
Jag lovar att uppdatera så fort jag få wifi!

Av heejsec - 27 oktober 2012 17:49

Kom nyss hem från brödern min(Sosso). Som jag hade förutsett blev allt galet, hmm.. som vanligt alltså :'D.

Några av våra fail idag var:

1. Sosso spillde ut en massa ärtor i hennes rum (fråga mig inte hur..)

Men sen sköt vi ut ärtorna i rör på hennes balkong.

2.Jag spillde halva vår pannkaks smet på mina byxor.hehe jag skulle smaka om smeten var god..

3.Ja, men själklart råkar jag spilla ytliggare lite till på deras golv..:')..Så jädra kul :D

4. Jag o Sosso stod och dansa framför hissen och vad händer då..jo, en man med en katt i koppel kommer ut och kollar på oss som om vi har IQ3 eller mindre..-pinsamt värre-.

5.Vi skulle pröva svälja ner Omga-3 tabletter utan vatten ( vet inte varför -.-) vilket ledde till att men fick typp kväljningar av sjukt äckliga fiskoljor...Men det löste vi med att äta choklad;)


Det här var bara några av våra vackra fail idag, men allt leder till ett gott skratt :'D

-Ett gott skratt länger livet- sant?..Vi får helt enkelt se :)



Älskar bilden


Det blev inge stall för mig idag..Jag hade egentligen tänkt att åka och handla kläder+ vara i stallet idag..Men så belv det inte.

Så imorn ska jag åka till täbban lite snabbt på förmiddan för sen jobbar jag...:) Men sen ska jag hem och packa för på måndag drar jag till:

S P A N I E N och träffar Farmor o co. :D

Men det blir najs fast lite stessigt på söndag men jag var bara tvungen att va med brödern ida :'D


 


Av heejsec - 27 oktober 2012 09:05

Looov vilket att säkert redan vet :D
Men idag ska jag iviga de med min brör(Sofie ) Vi kmr nog bränna pannkakor, spela hennes brors skitläskiga zombie spel som vi mest skriker åt..kanske rita på ägg? Asså grejen är att jag inte kan göra ngt normalt med henne, hon är min lille galna brör:D
//Estelle
Jag vet att vi ser ut som röda korvar på bilden..:'D

Av heejsec - 27 oktober 2012 08:50

Jag är så sjukt överlycklig!
Igår när vi red så var Elin bortrest och då fick hennes kompis jojjo ha vår ridlektion.
Vi red i rid huset och övade på:
Hästen skulle lyssna ordentligt på skänkeln.
Och så övade vi på sittsen:)
Eftersom vi var typ på volterna under hela passet var jag tvungen att ha koll på Space yttersida(både min skänkeln o hand) vilket gjorde att han äntligen lossna!!!!!:D
Helt galet är så sjukt gald tänk att det tog typ 7 år för mig att fatta de..korkade lille jag;)

Ni tycker nog att jag är en liten noob här..Men jaja det gör inget för min del för Jag är såååå glad:D
//Estelle

Av heejsec - 26 oktober 2012 22:09

Ny design nu! Men mer av den kommer efter lovet:)

Då kommer:

  • menyn göras klart med bilder och så
  • länkar fixas
  • signaturer

     

 


Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards