heejsec

Alla inlägg den 8 september 2011

Av heejsec - 8 september 2011 21:29


 


Ellen Hissar



 

<- Har själv en sån här den är jätte                                            skön och säker;) rekomenderar!! 


 

 

 

Ellen Dissar


   <- Passar nog inte på Candy elr Prisse/:


Men det är vad jag tycker;)


//Ellen    

   

Av heejsec - 8 september 2011 21:13

Hej alla glada!!


Nu tänkte jag berätta lite om min vistelse i stallet:-)

Jag och ellen hjälpte till lite i 17.15 gruppen:-)

Dom skulkle rida ut barbacka:-) Vi följde med ut på uteritten och pratade lite med ridläraren:-) Hon hade bestämt vilka vi ska rida imorn men tyvär glömt bort, så vi får vänta och se...

Sen då vi kom tilbaka så hjälpte jag en annan tjej att göra iordning  Especial och sedan fodrade vi :-)

Sedan skulle vi åka hem och Ellen skulle förja med för at slippa va hemma själv så vi åkte hem til mig. Sedan kom Ellens pappa efter ett ganska kort tag och hämtade henne, det hade skett ett litet missfördånd:-/

Sedan åt jag kvällsmat:-) jag hade hunnit bli jätte hungrig!!

Sedan så satte jag mig här!!:-) Jag gjorde lite läxor också;-)


/Sigrid:-)

Av heejsec - 8 september 2011 21:11

Hej!!


Det kanske finns någon ny läsare som inte vet varför vi heter hejsec här kommer förklaringen:)


Vi har tre sköt-hästar som heter: Space, Especial (Esp) och Candy Boy (Candy)

Space=S, Especial=E, Candy=C   SEC. Och heej för att vi alltid säger hej till dom:)

                                 Alltså: HeejSEC   :)


/hejSEC :)

Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards