heejsec

Alla inlägg under november 2011

:(

Av heejsec - 29 november 2011 17:18

 Haloj!


Det blir inget stall för mig idag!:(

Igår hoppade jag viggo och det var kul.

Idag ska Alex oxh Elin kolla hur Especial mår, så imorgon kommer nyheterna, haha om det  nu är några nyheter...

/Sigrid  

Av heejsec - 28 november 2011 22:08

Heej:D 

 Idag red jag Sinpan och hon var jätte rolig:) 

Vi hoppade en bana på 7 hinder, roligt:)

Haha:) Min fina ritning XD  


//Ellen  

Av heejsec - 28 november 2011 08:36

Haloj!!


Skrev ju att jag var i globen i lördags och det var riktigt nice!

Först så shoppade vi i anexet och jag fick mitt hår fixat:)

Vi gick in och då brjade det. Vi fick se två hopptvlingar, kommer filmer sen. Det var också en fyrspannstävling, en som pratade med hästar, lorenzo- som stog på sina hästar och hoppade m.m.och så var det julavslutning också!

Liten skruv 45 :-

Nålar, ca 40:-

nät, 35 :-

Resultat:)

Jag har en donut i oxå:)


//Sigrid  

Av heejsec - 27 november 2011 21:02

heej nu sitter jag hemma vid teven:) Idag har jag sigrid och Estelle gått på breaking dawn:) suuper bra!


Imorgon är det hoppning och det ska bli jätte kul:) Jag skulle gårna vilja ha space:D


Skri ver mer imorrn:D

 

Nu vill jag att snön ska komma!:)

//Ellen 

Av heejsec - 26 november 2011 12:00

Heej!! 


Idag ska jag till SIHS! Jag ska dit aldeles staxt för att först shoppa i anexet och sedan se själva showen!

I anexet ska jag kanske oxå köpa lite julkappar till hästkompisarna!

Hoppas det blir en bra show i kväll mellan 7-11:)

/Sigrid   

Av heejsec - 26 november 2011 09:15

Haloj!! 

 

Igår var det, precis som rubriken säger, hoppning och vi hoppade en liten bana. Jag red Sinpan, Estelle red Space och Ellen red Jompa.

Jag blev ganska nöjd med passet. Hon vägrade bara en gång på oxern men det var nog lite mitt fel också:( Men sedan hoppade hon den också utan några problem! Idag vågade jag också samla henne mera eftersom ja var säkrare på att hoppa Sinpan.


/Sigrid  

Av heejsec - 24 november 2011 07:31

Heej!! 


Igår kom Sigrid och "hämtade" mig vid min skola och så gick vi till stallet. Ellen var tyvär sjuk:( Vi började med att smörja sedan ta in lite hästar och göra vattenhinkar.

När allt det var klart så borstade vi på Space och Especial. Space skulle ridas av Elli och övertalade henne att hon skulle rida barbacka. Sedan skrämde vi henne, det var as kul! Men det gick jätte bra för Ellinor och Space tyckte jag.

Sedan då vi kollat lite på lektionen så kom Sofie och hon och Sigrid borstade sara medans jag borstade Viggo<3

När vi snackat en massa så gick vi hem till mig ett tag och åt lite medans jag gjorde mig i ordning inför innebandyn. Sen fick Sigrid skjuss hem och jag till innebandyn.

Idag ska jag till stallet en liten kortis tror jag, vill ju täffa världens underbaraste, sötaste Space! 

 

Space- the man<3


/Estelle  

Av heejsec - 23 november 2011 06:51

Tjo alla glada läsare!! 


Skrev aldrig om hur det var på hoppningen, men nu tänkte jag göra det. Bättre sent än aldrig!

I framridningen var hon fin. När vi skulle hoppa så var jag ju medveten om vad som hände förra gången och körde på ganska så fort men sedan så när hon aldrig vägrade så samlade jag henne och hoppade på riktigt! 

Det var riktigt roligt, hon vägrade aldrig men vi kom lite halv knasigt på några hinder.

Igår var jag tyvär inte i stallet så jag har inga färska uppdateringar...:(

Men idag ska jag till stallet! Jag ska också prova att åka buss till Estelles skola idag. Det komer nog gå bra.

Förut åkte jag och Elen buss direkt till stallet men det tog så himlans lång tid, så nu åker jag till Estelle.

<3


/Sigrid    

Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards