heejsec

Alla inlägg den 12 september 2011

Av heejsec - 12 september 2011 21:37

 


Ellen Hissar


 <- Jag tycker att det är                                                                  snyggt och ny                                                                           tänkande, villl haaa!!<3

                                                          pssst.. Titta på käkremen! 


 

Ellen Hissar... igen



 

 <- kom inte på nåt jag tyckte va fult                                                  så det fick bli en hiss igen:)

                                                          Jag tycker att det är ett                                                                     gulligt tema, sööt<3



 

//Ellen     



Av heejsec - 12 september 2011 21:24

Heej, en glaaad Ellen här!

Idag hoppade jag Candy, det gick braaaaaa!:) Det var underbart och känndes himelskt  Nästa gång skulle jag ju gärna vilja testa especial:) 

och jag vill att sigrid testar Candy; )


först skulle vi hoppa ett hinder med två bomar en framför och en bakom och det var på en volt;) 

Sen hoppade vi typ en kombination elr vad man ska säga med tre bomar efter varann och sen ett hinder, roooligt!


det gick jätte bra för sigrid också:))!

Skriver mer sen och så kommer det en hiss och diss över;)


//Ellen      

Av heejsec - 12 september 2011 15:10

Hej!!:)


Längesen jag gjorde ett vanligt inlägg...:(


Snart ska jag bege mig mot stallet och hoppgruppen!!! Idag ska jag rida Especial<33 Men nästa gång får vi se hur det blir... Ellen vill ju gärna prova honom:)

Jag hopas att han är riktigt lugn och fin idag:) Det har j bara gått bättre och bättre nu under hösten så jag är jätte glad!! Det är jätte kul att utväklas på sin älskling!! fast nu säger jag inte att jag är bra på honom...:( utan bara bättre:)

Jag hoppas att vi ska hoppa en bana men det ärinte s troligt tyvär:/

Jag och Especial om typ 15 år... man kan alltid drömma:)

/Sigrid



Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards