heejsec

Alla inlägg under augusti 2011

Av heejsec - 31 augusti 2011 20:44

Hej, Ellen här! Jag har lite problem med att få Candy vit, den mesta av tiden är han gul. När han ska holla på och rulla specielt mycket i sitt kiss går det inte bort och han ser gul ut! Om ni har lie tips om hur man får bort det komentera så jag vet hur jag ska göra för att få bort det:)

   

Den här bilden hittade jag på google, så här ser Candy ut för det mesta;)


//Ellen     

Av heejsec - 31 augusti 2011 20:28

Hej!! 


Nu har vi fixat lite ny design här på bloggen!!

Komentera gärna vad ni tycker:)

Det kanske blir en annan header senare men det är det här som gäller nu 


/ HeejSEC        


Av heejsec - 28 augusti 2011 16:38

Hej Hej, Ellen här! :) 

 Nu tänkte jag visa er det jag ska köpa  

 Söt mössa, marin blå

        Jag vill ha dom marin blåa:)                          Gulligt schabrak:)

Bilder ifrån hööks hemsida:)


//Ellen     

Av heejsec - 28 augusti 2011 10:30

Hej Hej Estelle här!!


Ellen skrev ju om vad vi gjorde igår så det är inte så mycket att skriva om:(

Men här är i alla fall filmen


 

Här rä en liten rolig bild åxå:)


/Estelle  

Av heejsec - 28 augusti 2011 09:50

Hej!!


Igår så hade som sagt jag och sigrid stallet:) Efter det var det smörjstund, vi smörjde alla saker i riskolan. Själv smörjde jag Candys och Prisses saker 

Efter det gick vi ut till Zeldas och Colinas hage för att mocka.

Här är lite bilder från mockningen:

 

Colina och Zelda

 

 

    

Jag lyckades tyvär inte rotera dom här bilderna:( 

  

 

Jag och Zelda:)


Det var lite bilder det 

Jag tro Estelle hade en liten film åxå:)


/Ellen   

Av heejsec - 27 augusti 2011 13:55

Hej hej, nu har jag och Sigrid precis kommigt hem från stallet. Vi mockade typ hela ridskole delen för att Sara blev sjuk så vi fick göra det. Det var jätte kul men lite jobbigt;) nu ska vi äta lunch (ska bli gott) Nu har Estelle oxå kommigt så snart ska vi tillbax till stallet för en smörj stund:) nu måste vi gå ses:) //Ellen :))

Av heejsec - 27 augusti 2011 09:49

Hej, Ellen här:)

Idag ska jag till stallet och smörja. Det är smörj dag i stallet och det ska bli kul!:)

Jag kan försöka spela in en film som jag kan lägga upp:) nu måste jag gå men skriver mer sen, och förhoppningsvis ett litet video inlägg:) ses!


 En gammal bild på Vilja:)   


//Ellen    

Av heejsec - 26 augusti 2011 19:27

 

Ellen Hissar


   <-- Fint träns!!! :D


 

 

Ellen Dissar (Hissar igen)


Kunde faktiskt inte hitta nåt jag inte gillade så det får bli en till hiss! :D


 


 

//Ellen    









Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards