heejsec

Alla inlägg under september 2011

<3

Av heejsec - 30 september 2011 20:47

Heej:)!

Nu ligger jag och slappar i soffan efter en lång dag på stallet, jätte roligt:))

Jag har även ridigt ida:) jag fick sinpan och så fick jag också reda på att jag ska ha henne imorgon på...  Ekbacks-hoppningen:DD!

Sigrid ska ha Viggo och 

Estelle ska ha Macke:))


Jag var också med och byggde fram hindrerna i ekbacken, Estelle och Sigrid var också med:D

Så nu är jag verkligen pirrig:D


Här kommer lite bilder på ponnisarna vi ska rida:D



Sinpan, Sigrid och jag på tolktävlingen:D      Macke, som Estelle ska ha

 

Viggo, som Sigrid ska ha:D


//Ellen   


Önska oss lyckatill :D 

Av heejsec - 29 september 2011 20:33

Heej!!:)


Först var jag som avnligt i skolan...

Sedan åkte vi till stallet och där så smörjde jag först till Esp sedan så borstade jag och Alex Sara, hon såg ut som en ler pöl!!!  

Sedan så gjorde vi vatten och kolade på första lektionen dom hade hoppning:)

Sedan var det Alex hennes tur att hoppa upp på Macke och rida!! Det gick bra för henne och Macke höll faktikst igån så gott han typ kan..)

Då så borstade jag Especial, han var däremot ingen ler pöl för han var redan borstad, men inte så nogrant så jag borsta igen:) och när jag var klar, precis lägligt för då skulle alex grupp börja hoppa, så gick jag och Estelle ut och satte oss för att smörja och titta på lektionen:)

Efter det så fodrade vi sedan fick vi sjuss av Alex pappa


/Sigrid  

Av heejsec - 29 september 2011 19:22

hej svejs:)!!

Idag kom jag väldigt tidigt till stallet och det var riktigt skönt:))

Min syrra Lisa var också där så jag följde med henne och Alexandra när de red ut:)

Sen när jag kom tillbax till stallet så träffade jag sigrid,estelle och alex:)

Vi var lite med ponysarna och sen gick vi ut och tittade när de andra red:))

Efter det hjälpte vi till med fodringen, o sen gick vi och bytte om.

Ja och sen var jag hemma, efter att ha åkt bil hem med Alex och Sigrid:)


Ha en rolig fortsatt dag:D

    Några fina bilder på Alexandra och Endira:) 

//Ellen    

Av heejsec - 29 september 2011 08:41

hej!!


Rubriken säger det mesta jag ska till stallet idag!! 


Jag och alex (min klasskompis, inte "stor" alex) slutar kl 15.10 och sedan cyklar vi till stallet för hon har ridning:) 

Då kommer vi cirka halv fyra och då är estelle och ellen redan där vi fyra brukar ta hand om våra hästar göra vatten med mera:)


 

En bild då hon hoppar Jompa på karlshem:) (inte så bra bild, jag vet)

//Sigrid  

:))

Av heejsec - 29 september 2011 07:46

Heej på er;)

Idag ska jag orientera hela dan i skolan och det betyder... Sluta tidigare:))

typ vid kl.1:)) Så då kan jag åka till stallet mycket tidigare:))

Ville bara skriva det för nu måste jag klä på mig och rusa ner till tåget;)

Mer inlägg från mig ikväll:)


//Ellen    

Av heejsec - 28 september 2011 20:07

hej hej!! 


Idag var det inge stall för mig och det är ju synd men jag har gjort mycket annat roligt istället:)

eftersom detta är en häst blogg så har jag inte så mycket att skriva om men jag kan göra en:

 


Sigrid Hissar:

<- rosa lindor, vill ha sånna till Sara  


Sigrid Dissar:

<- tyckte inte det var så snyggt men den har säkert någon bra funktion..


/Sigrid  

Av heejsec - 28 september 2011 19:47



Ellen Hissar


Söta och mysiga  Såna vill jag ha;)



Ellen Dissar       


Jag skulle någ inte vilja ha såna...


Men det här är bara vad jag tycker!:)


//Ellen    

Av heejsec - 28 september 2011 18:49

Heej, alla:)!

Nu har jag kommigt hem från en jätte rolig dag i stallet:)))

Igentligen är det väll inte så mycket att skriva om men en....

HISS OCH DISS över:))


//Ellen    

Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards