heejsec

Alla inlägg under december 2012

Av heejsec - 31 december 2012 22:38

Av heejsec - 27 december 2012 18:35

Dixter fick sig en promenix idag. Det var nämligen så att han behövde ridas innan ett för att då skulle han skos och efter det vet man inte om han blir lite öm eller så. Och ridhuset var upptaget fram till ett så då var det bara att rida ut och då valde jag att gå med han:)

Kizia red jag i ridhuset däremot. Jag red markarbete/hoppning. Jag började med att rida fram. Då travade jag då och då över några cavalettibommar. Sedan så var det dags för en galoppövning. Det låg tre galoppbommar på en volt och en upphöjdbom på ena långsidan. När det gick bra så höjdes den upphöjda bommen upp till ett litet hinder och mittenbommen av de där tre höjde jag upp till en upphöjd bom. Allt gick överlag bra och hon var duktig. Hon har inte hoppat på evigheter så jag tror det är bra med lite markarbetshoppning;) Grymt kul var det!!!

 

Av heejsec - 27 december 2012 18:27

Hej jag tror att jag glömde skriva att jag har varit i Frankrike:)

Hahah men nu är jag snart hemma och imorn kör jag på som vanligt!


Hoppas ni har det bra!

 

Av heejsec - 26 december 2012 14:17

Av heejsec - 25 december 2012 17:18

Hej på er!!

Här kommer några bilder från dagens ridpass på Especial<3 haha inte världens finaste bilder men det är mobilbilder i ett mörk ridhus:P

Av heejsec - 25 december 2012 13:58

Nu blir det snart ridning på pollarna:)
Ellen ska rida markarbete på Kizia och Sigrid kör dressyr på Especial:D

Av heejsec - 24 december 2012 22:58

Min julafton har varit så sjukt najjs:D
Najjsiga julklappar och najjsigt folk;)
Och nu har jag äntligen fått en iPhone som faktiskt fungerar så det kommer bli mer inlägg från mig;)

Nu ska jag snart gå och lägga mig, för imorgon är det två hästar som ska ridas så stallet får bli tidigt, för runt fem ska jag och mamma åka till mormor och morfar.

Av heejsec - 24 december 2012 07:15

Just nu sitter jag och äter gröt och njuter av att julen har kommit:D Tiden har gått så sjukt fort och. St kändes som att det var bara nån dag sen det var 1 advent.Snart ska jag åka till stallet och följa med ut på julritten, sen ska jag och Sigrid jobba.Sen bär det hem igen och då dröjer det ca. 3 timmar, om mitt tidsschema stämmer, innan Kalle anka börjar sen blir det middag och sen julklappar:)/Ellen:)

Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Skapa flashcards