heejsec

Alla inlägg under mars 2012

Av heejsec - 31 mars 2012 12:14

Nu har jag kommigt på det! Jag vet precis vad jag ska vara på påskäggsjakten:) man ska klä ut sig och jag tänkte vara Harry Potter men nu vet jag något ännu bättre!!:D jag tänker inte säga vad det är, men ni kommer få reda på det snart:)  


//Ellen  

Av heejsec - 28 mars 2012 07:00

Tjooo!


ledsen att jag inte bloggat på länge  Desto mer att skriva nu! 

I måndags red jag Candy och han var väldigt duktig! I framridningen så var han lugn och fin och galoppen var också bra! Sedan så galopperade vi över bommar på böjt spår. Där var han också duktig 

Sedan så hoppade vi en bana:)) Det gick helt okej. Jag hoppade som en kråka på en av linjerna så det blev helt failat, menmen restan var bra!

Efter hoppgruppen så skrittade jag ut med Brille, tillsammans med Alex och Brille. (Alex rider i våran hoppgrupp)

Det var väldigt trevligt och Brille var väldigt snäll men Kaxe studsade lite, men det gick också bra!


Igår så red  Estelle Space och det gick grymt bra!:D Det sa klick mellen de två idag  Estelle har alltid kunnat rida Space men idag gick det super!

Sedan  red jag Dick och det gick också bra. Första var han lite tittig men sedan gick det bra!

Jag tränade på allt Elin lärde mig förra lektionen och det gick faktiskt bättre då!

/Sigrid     

Av heejsec - 24 mars 2012 20:54

Dom här klippen vissade min syrra mig:D och jag kunde inte sluta skratta!:D



//Ellen  

Av heejsec - 24 mars 2012 20:46

Hej!!
Idag har jag jobbat i stallet med Sofia!
Orkar inte skriva allt vi gjorde... isar bäremot lite bilder från dagen:)
Där var bilderna 
/Sigrid   

Av heejsec - 24 mars 2012 19:33

Heej!:) Nu är det Ellen som sitter vai datan och bloggar:) Som rubriken lyder så är jag lite halv sjuk:( har ont i halsen och tror att jag har lite feber:( men det är mycket bättre idag en igår, men jag var i stallet och red igår på Sara och det gick väll lite halv bra... när jag t.ex har en lös tand, ont i hvudet eller ont i halsen kan jag inte fokusera! inte bra. 


Idag har jag inte gjort så jätte mycket, jag har typ vart hemma och målat naglarne:D jag satt i typ tre timmar och försökte få till nåt snyggt, jag försökte göra en snygg sak som gick jäääätte dåååligt! så jag tog bort det och gjorde en ny "design" som blev helt OK:) men som alltid blir vänster hand mycket snyggare än höger hand för mig XD


Detta försökte jag göra men det gick sååå dåligt

Så nu har jag den här "nagellacksstilen" 


//Ellen  

Av heejsec - 23 mars 2012 07:38

Tjoo!


Idag är det fredag och ridning! Kulkul!

Idag kanske det blir hoppning!:D


/HeejSEC        

Av heejsec - 22 mars 2012 08:38

Tjoba!!


Sitter här hemma och pluggar+bloggar.

Idag har jag sovmorgon vilketär otroligt skönt!

Idag blir det stallet som vanligt!

Igår då jag borstade Especial insåg jag hur mycket han fäller egentligen! Medans the man inte fäller ett skit! Orättvist! 

 

vet att detta är en hästblogg men måste bara dela med mig av denna dödande bra låten!


/Sigrid  

Av heejsec - 21 mars 2012 08:15

Nu står jag här i skolan och glömde att vi hade sovmorgon...Jag var på väg till skolan och trodde att jag var lite sen så jag cyklade i 280 plus att jag råkade ta min vinterjacka så jag svettades ihjäl! Jag sprang till mitt skåp och tog mina saker, sen upp till mitt klassrum. Jag tyckte att det var väldigt lite folk som var där, sen kom jag på att vi hade sovmorgon! Åh vad jag var irritera! Jag undrar hur resten av dan blir//Ellen:-)

Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Skapa flashcards