heejsec

Alla inlägg under december 2011

Av heejsec - 31 december 2011 09:10

Hejsan!!


Idag är det sista dagen 2011!!

Hoppas nifår ett bra nytt år!:D


/HeejSEC      

Av heejsec - 29 december 2011 19:10

Hejsan!!


Kolla vad man hittade då man städade rummet. Från den tiden då jag först älskade Gasen sedan Space:

Kolla vem jag ritade?? (kalkerat)

Vilken vackeer liten sak...

  

Mamma ritade till mig...:)


/Sigrid      

Av heejsec - 29 december 2011 19:04

Hejsan!


Sorry för dålig uppdatering, som jag skrev tidigare så ska ni inte förvänta er så mycket uppdatering förrens nästa vecka!

Idag har jag iaf varit hos Elli, stallkompis för er som inte vet. Hon är skötare på hästen Prisse (som Ellen pysslar).

Vi tänkte kanske gå förbi stallet men det blev inte så:(

Nu har jag inte träffat Especial sedan i fredags (6 dagar sedan) och kommer inte träffa honom förrens den 9 januari!!  För vi åker till Skåne nästa vecka! Hur sjka jag stå ut?!

Vill ha dig i mörkret hos mig, tden den stannar då vi rör vid varrandra... haha XD


/Sigrid    

Av heejsec - 27 december 2011 20:46

Heej:D nu är jag uppe i norrland hos min mormor och morfar och har det mys:) Det är sjukt mycke snö, som jag har längtat efter!!

Idag har jag vart hos en släkting, åkt spark och ätit myckeeet bullar:D


På nyår ska jag vara i stallet och mocka m.m åt elins hästar skriver mer om det snart nu måste jag skynda mig ner:) 


Hej svejs :D


//Ellen 

Av heejsec - 27 december 2011 10:00

Hej!


Som ni nog redan vet sköter jag Space och är pysslare på Viggo! 

Space är en fuxfärgad häst som är väldigt snäll i boxen!

Han är lite knepig att rida om man inte bara ska skritta och trva lite.

Han kan vara utåtställd och han är lite klumpig och ibland kan han börja jaga de mindre hästarna på banan.

 Fast det är bara IBLAND!!!

Fast jag älskar att rida honom!! <33333 Jag älskar hela honom! Och hans hängläpp.

Viggo är stallets nästminstra ponny, han är ett mörkbrun gotlandsruss.

han kan vara busig att rida fast då man får till det så slutar han busa helt!

Han är väldigt snäll förövrigt och vi har upptäckt at han är bra på tricks!:)


Det var lite om mina två små:)


/Estelle  



Av heejsec - 27 december 2011 09:02

Hejsan!!


Kände det var ett tag sen jag gjorde en hiss och  diss så här får ni en!

SIGRID HISSAR:

Snygga mountain horse stövlar. Skulle gärna kunna tänka mig att ha ett par sånna men om man säger så jag har viktigare saker att lägga pengarna på.


SIGRID DISSAR:

Vissa kanske tycker om dom här, men det gör tyvär inte jag!:(

Tycker dom liknar fotbollskor...

/Sigrid    

Av heejsec - 26 december 2011 12:00

Hejsan!!


Det kommer inte koma massor med inlägg nu under lovet för Ellen är ju hos hennes mormor och morfar och jag och estelle har inga större planer på attåka till stallet snart men vi ska försöka skriva om annat.

Idag ska jag till mina kusiner och fira jul och imorgon till några vänner. Så kanske på onsadeg elr torsdag kan det bli en sväng till stallet!?:) På fredag ska vi till vänner och vid nyår så kommer några vänner hit, sociala vi är va?! Nästa vecka åker vi till skåne. (halva min släkt bor i skåne, jag är halv skånsk) sedan drar skolan ochridningen igång som vanligt!

saknar<33


/Sigrid  

Av heejsec - 26 december 2011 08:57

Heej!!


I fredags var ju vi i stallet och det var riktigt najs! fast det har Sigrid redan skrivit om några inlägg ner.

Vi hade ju en liten paket öppning och jag tänkte visa vad allahästar och människor fick! 

Ungefär en sådan borste fick Space och Viggo av mig fast den var mycket mjukare!!

  

Sådanna snoddar fast oranga fick Space av mig


  

Ett sådant spö fick jag av Sigrid och Ellen men sigrid fick också ett sånt av mig och Ellen.

Sigrid gav en liknande grimma till Especial

  

Sigrid gav till Sara

  

Ellen gav till Candy+ godis

  

Ellen fick av mig och Sigrid

  

Ellen fick av mig och Sigrid

  

Elin fick en sådan av oss fast brun...

       

Sen förrgår var det ju julafton och det är ju riktigt najs de också!


/Estelle  


Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards