heejsec

Alla inlägg den 13 september 2011

Av heejsec - 13 september 2011 15:42

Hej Sigrid här!!


Jag är också sjuk, eller inte SJUK utan har ont i magen och kan däför inte ctkla till stallet 

Så jag får precis som Ellen vara hemma och slappa och hoppas på att imorgon blir en bättre dag!! 

eftersom jag inte har så mkt att skriva om så tnkte jag bjuda på några bilder:)

 

Bild från den dagen då Especial kom tilbaka<333

    

Ellen och Candy på ridlägret i somras:)

 

Ellen och Candy igen...

 

Calippo!!<33

 

Calle igen:)

 

Dålig bild på mjau men ville bara visa hans fina possison:D


/Sigrid  

Av heejsec - 13 september 2011 12:54

Heej, nu är jag hemma och är sjuk, ont i halsen och huvet:( Jag åkte till skolan imorse men jag pallade inte vara kvar,mådde dåligt, så jag åkte hem. Så idag blir inget stall för mig:'(((((( 


Men nu har jag kommigt på saker att göra tex. läsa andras bloggar och titta på tv;)

Här kommer en blogg som är jätttee bra..  

  www.ponnyprinzarna.blogg.se  dressyrmupparna äger också;)

 Kommentera gärna om ni har kollat in dom;)


     Ha en bra dag!:)


//Ellen    

Av heejsec - 13 september 2011 07:53

Hej!!


Lite om igår:


Jag gjorde iordning Especial åt tjejen som skulle ha honom innan mig jag hade ofc på  mina gröna saker:)

När hon hade hoppat honom lektionen innan så hoppade jag upp. Especial var exta pigg eftersom att han hoppat lektionen innan i början gick det inte så bra och i galopp så sköt han ut bogen:(

Men när vi började hoppa så gick det bättre och det sltade med att vi hoppade 75 utan några större tempo problem så jag är jätte nöjd!!!:)

Efteråt så smörjde jag mitt ioch hans träns, mina chaps, mina skor och så borstade jag schabraken:)

Tillsist cuklade jag hem och åt lasagne!!


/Sigrid:-P

Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards