heejsec

Alla inlägg under september 2011

Av heejsec - 25 september 2011 18:38

Heej!! 


Fick en komentar om att ni vill ha en ny omröstning varje vecka och så blir det från och med nu!!:)

Nu kommer det en ny omröstning varje söndag:

Resultat från förra omröstningen:


1.Skimmel 43 %

2. Svart  28 %

3. Stickelhårig 15 %

4. Brun 14 %


Och resten kom 5:a med 0 röster:( Nu kommer en ny omröstning om vilken som är ens favorit ras??:)

Skicka en röst här till vänster 


/Sigrid   

Av heejsec - 25 september 2011 18:23

Heej! 

det blev tyvär inget stall för mig idag. jag åkte istället till täby centrum med mamma:)

Men imorgon... är det hoppning!!!:D och jag längtar nästan ihjäl mig:D

Vi red ju inte i fredags utan vi hade teori (som också var roligt) så nu har jag inte ridit på länge:D Hehe några dagar:DD


 Men nu ska jag äta så jag får väll skriva mer sen:)


//Ellen     

Av heejsec - 25 september 2011 18:20

Hej Hej!!


Nu har vi fixat ny design igen!!:)

Kommentera gärna om ni gillar den!!:)


/ Sigrid och Estelle    

Av heejsec - 25 september 2011 10:53

Vilken gillar ni bäst??:)


  Kommentera vad ni tycker:)                                                                                                                                                           //Ellen    












Av heejsec - 25 september 2011 10:30

Heej alla!:) Snart kommer det bli en ny design på bloggen så håll utkik:)!


//HeejSEC        

Av heejsec - 25 september 2011 08:41

Heej, och god morgon:)

Idag ska jag inte till stallet.. tror jag:) även fasst jag säger att jag inte ska dit så blir det en sväng iaf:) Så jag kommer antagligen åka dit när jag inte har nåt att göra;) 


Snart är det ju också ekbackshoppningen (terräng) och det ska bli jätte kuuul:)

Jag vill helst ha sinpan, för Candy vägrar gå ut så det går inte att välja honom:(

Förra året var jag med på Sinpan och det gick jätte bra förutom att vi rev första hindret. Men jag fick en jätte bra tid, 4 sek från den tiden man skulle ha:) 

Så det var bra, men nu vill jag ha henne igen:))


Här kommer en bild på mig, Sinpan och Sigrid från tolktävlingen :)

  

   

//Ellen    

Av heejsec - 24 september 2011 21:08

heej nu har jag precis kommigt hem från filmkvällen hemma hos emma:)

det var kul och vi såg trassel:)


tyvär blir detta ett kortis inlägg.

Men jag skriver mer imorrn;)


//Ellen    

Av heejsec - 24 september 2011 18:15

Heej, och fööörrlåt att jag inte gjorde nåt inlägg igår:(

Jag var ju i stallet och hade lite teori;) Sedan skulle jag sova över med en kompis och det blev så stressigt så jag hann inte:(


Men nu ska jag iaf snart filmkväll hemma hos emma (en aktivitet som stallet ordnat)

Vi ska se trassel:)

Skriver mer sen:) 


//Ellen   

Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards