heejsec

Alla inlägg under november 2012

Av heejsec - 29 november 2012 22:28

Fail att i inte bilden publicerades ibinlägget där vi tjockar oss på donken:P men idag var vi som sagt i tc och bara hade det lite gött och shoppade lite julsaker:D
Men här är bilden iaf:

Av heejsec - 29 november 2012 21:28

Hejhej!

Idag har jag varit en liiiten kortis i stallet.

Först var jag Ellen och Sigge i tc och köpte julpynt till boxarna mm..:)


Vi hade vår första pjästräning idag, det gick ju' asbra! :D

Får se hur det blir på julshowen..:3

Med brist på fantasi kommer min Fre,lör o söndag..


Fredag:

08.25-14.50 Skola :/

15.00-19.00 Stallet och rida!:)

19.10-21.00 Baka pepparkakor:)


Lördag:

10.30-11.30 Träna med hästar på pjäsen:)

11.30-13.00 Pynta Space's box <3

13.10-16.00 Julpynta hemma!:)

16.00-18.00 Plugga Spanish till prov:(

18.00-23.00 Jag och min Kusin ska vara barnvakt åt två barn som snackar spanish...dom kan varken sv/eng(!!) Kommer att misslyckas totalt, dom kommer börja gråta...(jag får panik låser in mig på toan..) Men var gör man inte för en liten slant nu innan julklappsshoppingen startar!


Söndag:

Morgonen: Spanska!! :(:(:(:(:(:(:(:(:(

Eftremiddan: STOCKHOLMS HORSESHOW!! :D

Kväll: Få ångest inför måndag..


Hejdå!

 

Av heejsec - 29 november 2012 08:41

Nu har snön äntligen kommit!:)
Jag verkligen älskar snö!
Fasst nu upptäckte jag att mitt tåg är 20 min försenat, så nu får det gärna vara varmt:3

/Ellen:)

Av heejsec - 28 november 2012 20:53

Lovade ju att visa er var Dicksson bor nu, so here you are:

Här har vi Nora och finfina Dick. Är så glad över att det är en duktig tjej som har honom och inget litet småbarn som försör han otroliga kunskaper! All lycka till till Nora och Dick!  

Lite fler bilder:

Visst syns det att det är samma gamla gulliga, duktiga super Dicksson?;)<3
 
Och sist men inte minst måste jag länka noras blogg så ni kan följa deras utvecklöing! 
Så alla läs! ---> http://norafrom.blogg.se/
 
Av heejsec - 28 november 2012 20:49

Om ni vill läsa vad jag gjort idag så kolla inlägget två snäpp under;)

Det är typ vad jag ockås gjort idag:P


Så istället för att skriva det igen så tänkte jag att jag kunde tipsa er om mina grymt sköna ridstövlar:

Dem är sjukt sköna, sjukt bra stöd och sjukt billiga:D (typ bara 1500)

Dem finns på hööks och heter horsehead junior stövel!


När jag ändå gör ett random inlägg så kan jag säga tt jag saknar Dicksson!:(<3

   

Men jag vet att han har det toppen nu! Ska visa er tjejen som har henne nu!

 

Av heejsec - 28 november 2012 18:43

  

HÄR kan du också vara med!

 

Av heejsec - 28 november 2012 18:16

Idag i stallet gjorde jag ingenting utom vatten och pussa på LillSpacen:)

Istället ängnde vi oss med att skriva manus till en pjäs som ska vara med i julshowen:p

Så nu blir det dags för mig att skriva rent de..

Och föresten om Alva,Livia och Paulina ser det här så är det iaf träning imorn (tors) kl.19.00 i ridhuset! :d



Bara så ni vet så är det:

 

Heejdå!

 


Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards