heejsec

Alla inlägg under juli 2012

Av heejsec - 31 juli 2012 19:44

Halloj:) Idag blev det en tur till hööks, sthlmridsport & xxl:)

så nu har jag köpt dom röda ridbyxorna, den svarta fleece tröjan & regnjackan:) mycket nöjd:)! 

Så nu är det schabraket som ska köpas, det ska jag beställa från internet, men det gör jag imorrn:)

jag ska köpa det som är mörkblått:)



Kan ni gissa vem jag såg när jag åkte hem från hööks? Jo, jag såg Rozzo!! Stallet han står i nu är på vägen till hööks:) 

Mamma ba; kolla i hagarna nu, du kanske ser Rozzo.

jag ba; aa, tänker typ; haha gulligt att hon tror det;) Sen ba; där är han, TITTA!! han står där bredvid den vita, ser du?!!

Sjukt kul, har verkligen saknat honom!:) i höst åker jag nog dit och hälsar på:)


Bjuder på två bilder:) 

   

kan ju inte direkt skryta om kvaliten på bilderna ;)


 

Av heejsec - 30 juli 2012 22:23

Av heejsec - 30 juli 2012 21:03

Äntligen är vi klara med ogräsrensningen!  för idag var vi där och gjorde det allra sista:D Gud så skönt!!!:)

Nu sitter jag och sigrid hemma hos mig (ellen) och tittar runt på datan:) 


       

   

Av heejsec - 30 juli 2012 10:28

 

 

Av heejsec - 29 juli 2012 22:57

Hej på er!
  

Denna videoblogg skulle publicerats idag vid femtiden, men våra mobiler ville inte det så det får bli nu istället;)

hahha men kom ihåg att fråga på nu!

   

Av heejsec - 29 juli 2012 22:51

Hejsan!


 

Detta är alltså Robin som dricker ur en vattenslang;) Gölle  

   

Av heejsec - 29 juli 2012 22:14

  

Imorrn ska jag och mamma ut och handla:D

 

Av heejsec - 29 juli 2012 22:12

Hej på er!


Här är några bilder från idag:

Robban;)  


Puss<3

   

Colina

 

hahah så gullig!

 

Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Skapa flashcards