heejsec

Alla inlägg den 27 september 2011

Av heejsec - 27 september 2011 21:35

Heej Heej:) Nu sitter jag och gör läxor:( tråkigt!!!

Har typ 2 prov nästa vecka, jobbigt!:(

aja


iaf så undrade vi (heejsec) vad ni skulle vilja ha för omröstning nästa vecka:)

kommentera gärna om ni har nåt roligt:))


Hej svejs;)

Älskar den här bilden på Zelda och Colina:))  

//Ellen   

Av heejsec - 27 september 2011 20:05

Hej!! Sigrid som bloggar!! 


Ledsen att jag varit lite off men jag sak bättra mig:)

Idag har (som Ellen skrev) vi varit i stallet och jag har tyvär inte så mycket att skriva om det skulle bli repris från Ellens inlägg:(

Tog ganska många failade bilder på mjau som jag snart sak bjuda på jag vet att ni också är utlovade lite bilder på Especial men jag måste hitta min sladd till mobilen först...  


 Bild från i fredags, lyckas tyvär inte rotera den:(


/Sigrid  

Av heejsec - 27 september 2011 18:25

Heej på er:)!

Idag när jag var i stallet såg jag en godis burk, typ:)

På den stog det "Sweet as Candy" och nu går jag runt och sägger det i min hjärna hela tiden, haha:) nee.

Men jag bara älskar den meningen!


Iaf så var jag ju i stallet idag och hade kul:D hehe

När jag gick dit kännde jag mig inte helt ok, jag har fått tränings värk och så kännde jag mig hängig:( men det blev bättre sen;)


Sen tog jag och Sigrid massor av bilder, Mjau fick vara foto modell;)

Sen träffade vi Elin (ridlärare) och prata litte med henne och så gick vi och tog in GP;) Söt häst:)!

Sen cykla vi ner till hammnen och köpte glass  inte världens kanske bästa glass väder men det var jätte gott:D 


Sen gick vi och bytte om, sen märkte jag att klockan helt plötsligt var tio i, och mitt tåg gick hel:S så jag fick lite panik, slängde på mig kläderna och sprang till Sigrids cykel. Sen fick hon sjussa mig ner till tåget!

När vi såg att tåget stog på perongen (tror det heter så) började vi sakta in, inte bra, för när jag hoppade av paket hållaren och springer mot tåget, åker det såklart! Gissa hur arg jag blev 

Så hela vägen hem fick jag springa...

Nu är jag iaf hemma och ska snart göra läxor.

Det var väll min dag de;)

Hej då, och så skriver jag mer sen:)!


//Ellen    

Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards