heejsec

Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av heejsec - 21 augusti 2012 21:53

Ja det är jag just nu:)
Hade Brille idag, red på fyrfota och Ellen och Estelle fottade!
Det gick väll helt okej, red ju inte värsta elitdressyren... Bara skritt idag.
Åh han är så söt och snäll och jag är så glad att jah har fått rida honom? Tack snälla Lina:)

Av heejsec - 21 augusti 2012 20:40

Hejhej!


Har några bra nyheter!!

Jag red ju undervårterminen på fredagar och tisdagar..och Ellen hade skulle ju' sluta i hoppruppen eftersom det blev förmycket med Rozzo.

Men sen såldes ju' han och då ville gärna Ellen komma tilbaka i hoppgruppen men det var tyvärr fullt :(

Och jag skulle ju' byta från min tisdagsgrupp till ngn annan grupp..

Och då blev det bestämt att jag och Ellen skulle börja rida på onsdagar också:)

Menmen tur hade vi och två personer slutade i hoppgruppen så nu går vi:

-Alla tre på fredagar och måndagar-

-Hoppgrupp/markarbete och den andra gruppen med lite allt men mest dressyr :)- -P E R F E K T!!-


Och sen har vi ju' det najsiiga kvar som ska avslöjas den 25 men det har blivit lite strul men förhoppningsvis avslöjas det då:D


Men annars idag hade Sigrid Brilleprille och vi hjälpte Elli också med som stuffs ;)


         Gaaaaaaaaaamla bilder <3


Heejdå  


Av heejsec - 21 augusti 2012 11:43

Ditt fullständiga namn? -Rut Ellen Christina Blomqvist

Korrekt ålder? -  13
Längd? - typ 163
Smeknamn? har typ inget
Vart bor du? - Stockholm
Vad gör du på fritiden? - Är i stallet, är med kompisar:)
Vad är du mest missnöjd med din kropp? asså jag vet inte, har inte tänkt på det så mycket, men kanske min mage...
Vad är du mest nöjd med? -att jag har långa ben, bra att ha när man rider;)
Vad vill du jobba som äldre?- Har nt tänkt på det så mkt, nånting imon hästar iaf;)
Hårfärg? - blond
Ögonfärg? - brun
Kan du själv säga att du ser bra ut? - ja, lite då och då;)
Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - Asså rätt så mycket;)
Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? -  nja, typ sminka mig är rätt så onödigt;)
Lyckotal? - 18:)
 
Specielltvänner/folk:
 
Vad heter din bästa vän? -  Sigrid Mårtenson, estelle wigartz och mina systrar ;)
När var du senast med någon kompis? - Igår, Sigrid, Estelle, Sofia, Emmi och många fler ;)
Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - nej :)
Vem sov du senast hos av dina kompisar? - estelle :D
Vem sov senast hos dig? - Estelle
 
Allergier?
 
Har du någon allergi? - japp, jag är pällsdjur alergiker och laktosintolerant

Klädstil:
Anser du dig själv vara en speciell stil? - Asså, jag har de somjag gillar;)
Vad klär du dig i oftast? - Sommaren: Shorts och ngt snyggt linne Vintern: Jeans, tröja och en hoodie
Tänker du alltid på vad du tar på dig? - aa oftast;)
Klär du dig dyrt? - nja kan jag nog inte påstå
 
Senaste 48 timmarna har jag?
Fått en kram av en helt okänd? - nepp
Ringt någon? - ja mamma
Blivit uppringd? - ja av pappa
Kollat på google? nupp
 
   

Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards