heejsec

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av heejsec - 20 augusti 2012 21:08

Ditt fullständiga namn? - Estelle Caroline Marie Wigartz

Korrekt ålder? -  13
Längd? - typ 153..hehe vet att jag är kort
Smeknamn? Estelle..har inget hehe
Vart bor du? - Stockholm
Vad gör du på fritiden? - Är i stallet, joggar mm
Vad är du mest missnöjd med din kropp? Typ  miljoner saker!! Men  de jobbigaste är nog att jag är kort..
Vad är du mest nöjd med? - asså på min kropp eller random?! fattar inte..
Vad vill du jobba som äldre?- Har nt tänkt på de..men någonting som är najs:)
Hårfärg? - Brun
Ögonfärg? - brun
Kan du själv säga att du ser bra ut? - Nepp
Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - Asså rätt mycke eftersom jag stör mig så sjukt på min kropp :/
Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? -  Nej asså 'nästan' häldre komma sent än att se förjävlig ut..asså till skolan.
Lyckotal? - 7 :)
 
Specielltvänner/folk:
 
Vad heter din bästa vän? - Sofie Naumburg, Sigrid Mårtenson, Ellen Blomqvist och Emelie Gustafsson ;)
När var du senast med någon kompis? - Idag, Sigrid, Ellen, Sofia, Emmi och många fler ;)
Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - nej :)
Vem sov du senast hos av dina kompisar? - Elli :D
Vem sov senast hos dig? - MIn kusin Amanda.
 
Allergier?
 
Har du någon allergi? - Nepp :p

Klädstil:
Anser du dig själv vara en speciell stil? - Asså, jag har de som är najs, typ jag burkar köpa mina kläder på nomala affärer;)
Vad klär du dig i oftast? - Sommaren: Shorts och ngt snyggt linne/tröja Vintern: Jeans, tröja och en kofta.
Tänker du alltid på vad du tar på dig? - aa oftast men typ inte när jag sover..eller är med mina föräldrar.
Klär du dig dyrt? - ibland... vet faktist inte..
 
Senaste 48 timmarna har jag?
Fått en kram av en helt okänd? - nepp
Ringt någon? - nej
Blivit uppringd? - ja
Kollat på google? - ehm skum fråga men nej!
 
Heejdå
 
 
Av heejsec - 20 augusti 2012 20:52

Idag så kom vi tre till stallet vid typ halv två!

Vi satt i äppelträdet ett bar tag sedan så gjorde jag, ellen och Estelle iordning Brille och Colina. Sedan så red jag och ellen. Jag gjorde lite skrittarbete och sedan ut en sväng:P

Sedan så red jag då Sara, hon var viiild. Han har inte gått på hela sommaren så dedt var inte så konstigt. Men iaf så gcik det dålugt i en halvtimme och bättre sista kvarten;)

Lite kortfattat ad som hände idag!

 

saknar<333

 

Av heejsec - 20 augusti 2012 12:11

Hejhej!


Jag har verkligen bigga problem med att fatta att skolan börjar imorn!!!!!:O

För mig är det verkligen inte posetivt, man skulle kunna jämföra de med (asså skolan) med ett slakthus..haha nej där var jag lite väl kreativ..Nej men jag pallar verkligen inte.

Jag orkar inte med att behöva bry mig om hur jag ser ut, vad jag har på mig, jobbiga människor, sena dagar och alla extremt irreterande prov/läxor!

Men det är väl dags, 7an here i come!

Är det bara jag eller, det känns som jag ska börja i åttan...har väl umgåtts förmycke med min bästis Sosso och Amanda

(98 or..).

Menmen man ska väl se de på det posetiva (vilket jag verkligen suger på, jag är aldrig nöjd) det ska ju bli kul med att ridningen drar igång, oh en annan väldig kul grej börjar då+ att de finns också najsiga peole i skoan :)


Menmne måste dra ska äta..;)

Heejdå

   

Av heejsec - 20 augusti 2012 08:08

Idag börjar skolan för oss!:( jobbigt med skolan men det är ju najsigt att ridterminen drar igång!:D

I höst satsar vi på ännu mera ridningoch ännu lite til mera ridning!

Estelle hon börjar imorgon eftersom hon slutade en dag efter oss.

   

Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards