heejsec

Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av heejsec - 15 augusti 2012 17:39

Har nada' som jag vill blogga om,

Veckan innan skolans start går snabbt, jag vill inte att den ska ta slut!!

Förutom att ridningen börjar:D


Idag:

Var jag hos Sigrid under morgonen, vid tolv skulle Elli,Sofia och Sigrid åka till 'Täby stall &foder' Tydligen en affär som säljer torv/strö och foder.

Så Elli köpte llite torv mm. Den häst som Elli ska hyra är btw den häst som Sigrid ska bli medryttare..;)

Men då så åkte jag hem och framåt ett så kom Sigrig tillbaka från affären för att käka hos mig :)

Efter de så träffade vi Ellen i stalle! :D


Torsdag:

Har ingen aning om vad jag ska göra då hehe..

Men kanske va med..Ellen? Sigrid? Båda?

Det får vi se imorn!


Fredag:

Vid förmiddan' ska jag kanske va med Sigrid så Ellen kanske hakar på (vad vet jag ?!;)

Men vi 4-5-tiden åker jag till min kusin Amanda och sover där..hehe


Lördag:

Vaknar antagligen hos Manda om jag inte har blivit kidnappad :()

Men sen drar vi båda till Täby(Där jag bor) Och så ska jag ta hand Zelda!

Är sjukt stolt att jag lyckades övertala min Kusin att följa med mig dit..Shhiit för er låter det kanske stört,

men hon är typ som en jobbig storsyrra..en väldigt,väldigt jobbig en...Fast det finns ändå ingen annan som är så roliga att reta!:D

Hon är 98..

Jag kanske träffar Ellen och Sigrid i stallet där (vem vet?!;)

Men sen drar vi hem till mig och sover..


Söndag:

Jag har Zelda och min kusin släppande efter mig..haha nä men hon följer med till stallet, IGEN!! ;)

Jag vet, jag är helt grym som lyckades att övertala..:')  

Och träffar Sigrid och kanske Ellen:)

Sen så åker vi hem.


Måndag:

Min skola har inte börjat då satt jag kommer väl mest chilla åka till stallet och kolla på de första ridlektionerna som starta för terminen :D


'Tisdag..host':

Skola,,.....NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Ni fattar nog ,ingen komentar.


Heejdå

 




Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards