heejsec

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av heejsec - 9 augusti 2012 21:49

Hejhej!


Som sagt så frågade Alex om jag ville ha Zeldus i helgen, men nu ska jag också ha henne imorn!! <3 :)

--Happy--(!!)

Men de ska bli riktigt najs;)

Hon är inte riktigt igångsatt än satt jag ska ta det lungt när jag rider(det lär  jag själv behöva, har inte ridit på huuuundra år:O)


3 dagar framöver xD


Fredag:

Har Zeldus :)

Ska rida privat lektion för Elin på...hoppas Space!

Ska kolla om Ellen kan sova hos mig..(Ellen om du ser det här SVARA PÅ DIN MOBIL är du snäll;)


Lördag:

Har Zeldus :)

Jobbar i ridskolan med Ln haha Ellen xd


Söndag:

Har Zeldus :)

Jobbar i ridskolan men Ln ;)

Sigrid kanske kommer till stallet!! :D


Aa och sen är det ju' fler dagar i veckan men dom blir väl mest att Chilla med Sigrid och Ln<3

 

Heeejdå!


Av heejsec - 9 augusti 2012 10:37

Hejhej!


Nu drar jag till sosso!

Har inte sett henne sen jag typ var i spanien, längtar galet till att få se henne och hennes hypersötagalnakorkadesmarta hund Era!


Så det blir nog inge stall för mig..Men längtar till imorn för då ska jag rida privatlektion för Elin på Space (hoppas jag..


Det var lite bilder på Era och Sosso:)


 

Heejdåå:)

Av heejsec - 9 augusti 2012 09:32

Hej hej!
Nu har jag precis varit i stallet och jobbat.
Åkte dit kl 8 så det gick snabbt att göra allt, men jag var inte själv, elin var också där ofc;)

Hejrå!:)

Av heejsec - 9 augusti 2012 09:30

Hejsan!

Detta träns tycke rjag är hur snyggt som helst! Vill köpa ett sånt att ha på Especial, men samtidigt så vill jag ju spara!

Det är ju en kopia av dy'on tränset men ändå väldigt snyggt!

Sigrid hissar!

 

Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards