heejsec

Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av heejsec - 6 augusti 2012 21:23

Hejhej!


Idag hade jag bestämt mig för att gå ut och jogga på kvällen.

Jag har varit sämst på att komma igång efter frankrike!


Men när jag öppnade dörren för att gå ut på min joggintur började det spöregna.Kul.'

Men det belv en lucka(slutade regna) och gensat mycke ljusare efter bara 15 min så jag började springa 'men' efter bara 1km började det spöspöspöspöregna!!!!!!!!!!!!! och ingen ide att vända hem eftersom jag redan var genomblöt kunde jag gott springa klart..


 

Heejdå!

 

Av heejsec - 6 augusti 2012 18:14

Här kommer mina svar!?


Sofia/fästingen/fiken/Nivetvemjagär

Vem är den konstigaste Tjejen i Stallet?-Haha, de kan jag tyvärr inte säga;)
Favoritfärg på häst?-Fux och typ Brun och svart
Ven är den senaste hästen ni red?-Prisse på ridlägret
Vem är den senaste ponnyn ni red?-En ponny i France han hette Indian


Pelle

häst/ponny
Belman/becki
Winitoo/Chagall
Dario/joe
robin/colina
Kaxe/Dick
Casper/wexford


Mig    http://mylifediary

Vilken är din favorit häst i stallet?-Space<3
Jag rider nt men har varit där och testat rida så jag gillade mest en häst som heter Thilda-:)


Louise


Här är tre frågor som alla tre får svara på individuellt!

Om ni skulle få äga en häst för en dag, vilken skulle det vara?-Space<3

Vad är roligast gymkana/rida vanlig barbacka?-Rida vanlig barbacka

Skimmel/skäck

Brun/apelkastad

Bara medryttare/bara ridskola

Jaaaaaaaag     http://Sayyestothemess.bloggplatsen.se

Hej hur länge har ni alla ridit?-Jag har ridit i 7 år:)

Klara:)

kommer alla ni att vara medryttare till hösten, för rozzo är väl såld?-Japp, jag kommer vara medryttare på...
Vill ni ha egna hästar?:)-Jag vill jätte gärna ha häst, men jag skulle vilja vänta så jag kan lära mig mer:)
Vilken häst var den första ni blev skötare på?-Viggo:)

ida

Hej!:)
Bloggar ni på någon annan blogg?-Nepp
Hur länge har ni känt varann?-Jag har känt Sigrid i 7 år och Ellen typ 4-5år
Har ni alltid ridit på viggbyholmsridskola?-Jarrå ;)
Vad gillar ni mest att rida, häst elr ponny?-Jag gillar mest att rida ponnysar men Space är ett undantag..
Älskar eran blogg!:)-Tack!!!:D

Ellinor     http://Stallmupparna.bloggplatsen.se

Hejjj!
Estelle: vilka grupper kommer du att rida i till hösten?-Jag ska fortsätta i fredagsgruppen och jag ska försöka byta till typ onsdags eller måndagsgruppen om det går ;)
Gillar du mest att rida c-ponny eller d-ponny?-I viggan gillar jag mest att rida D-ponnysar eftersom det är bara Macke som är C, han och jag passar verkligen inte ihop..:// Men annars tycker jag mer om C-ponnysar för jag tycker att det är lättare att invärka och komma åt med skänkeln när det är mindre hästar;) 

Kram!-Kram!

       

Gryymt frågat!!!!!:D (Estelle blir glad när bloggläsare frågar saker!)

 





Av heejsec - 6 augusti 2012 18:00

Hejhej!


Idag har jag och Ellen varit i stallet och sålt chaps.

Vi tittade också på lite när Tabbi red Quincy, när vi kom hem satt vi och kollade på laghoppningen...det gick ju' sådär..

Men vi kom på sjätte plats (bättre en sjunde iaf :)


Rolf Göran Bengtsson men Casall:)

   

Av heejsec - 6 augusti 2012 09:50

Hejhej!


Jag kom hem i fredags från Frankrike och har inte riktigt haft nöjet att sätta på datorn:/

Men aja..

Det jag har gjort de senaste dagarna:)


Fredag:

Reste hem till Sverige och när jag väl var hemma( kom hem på eftermiddan') packade jag upp:/


Lördag:

'Hämtade' Elli och vi gick till stallet och träffade Ellen där vid 10;)

Ellen hade Robin,Colina o Calippo och Elli hade Zeldus satt jag hjälpte dom lite med vatten hinkar m.m

Men det var najs jag fottade också, men bilderna blev totalt misslyckade det såg ut som Robin saknade huvud på bilderna!

Men efter att dom hade ridit åkte vi och köpte glass och båda sov sedan över hos mig ;)


Söndag:

Samma som i lördags Ellen hade Colina,Calippo o Robin och Elli hade Zeldus.

Fast vi hann ut med båten också:)


Idag:

Ska till stallet vid 10.45 för Jenny ska testa Ellens chaps:)

Mer vet jag inte vad som kommer att hände idag förutom att jag ska svara på frågorna ikväll:)


Heejdå

 


Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards