heejsec

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av heejsec - 12 maj 2012 22:26

Heej heej:) 

Idag har vi varit på strömsholm och tittat när Calippo (en tre åring i vårt stall) har gjort sitt tre-års-test:)


Det Kommer ett jätte långt inlägg från ellen imorrn om hela dan, massa bilder och en film:)


Ett smak prov  

Fina calippo och Elin!!:D


//HeejSEC      

Av heejsec - 12 maj 2012 21:10

Hejhej! 

Här kommer 5 olika skumma saker ni inte visste om mig:)


1.Jag hatar att ha strumpor på mig när jag sitter i min säng.


2.Jag gråter när jag läser Harry Potter 6(är Dumbledor dör..:'()


3. Jag gillar inte när folk sitter och håller på med mitt hår.


4.Älskar tomater med socker! (jag vet jag är skum..)


5. Får typ alltid verk i min arm när jag borstar tänderna..


Heejdå


//Estelle  





Av heejsec - 12 maj 2012 20:48

Hemsan!


Nu är vi hemma från strömsholm! 

Vi har haft en grym dag, bilder och mer om dagen kommer senare!

 

Denna snygging visade upp sig idag! (fast två år äldre)


/HeejSEC  

Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards