heejsec

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av heejsec - 5 maj 2012 21:53

Hej!


Idag så möttes jag och Ellen vid stallet klockan elva och då fixade jag, Ellen och Emma alla Elins hästar och Brilles saker:)

Sedan så red Emma Colina (som hon är medryttare på) och Ellen red Robin. Jag fottade Ellen så vi får se om det kommer upp någonting! (blev ganska failade bilder)

Sedan cyklade vi till Donken, jag hade glömt pengarna så vi cyklade tillbaka till stallet, tillbaka till Donken köpte maten och sedan tillbaka till stallet! Då var vi välförtjänta av en hamburgare!

Sedan cyklade vi hem hem till mig och sedan till Ellen.

Ellen fioaxade mina naglar:)

så fick jag fats ingean flagga på tummen:) Schnyggt!


Nu på kvällen var jag nere i stallet och red på Brille för Lina 

Det var roligt och läärorikt! Man kan säga att vi tränade på att vara lätt i handen... vilket jag är kass på! Men på slutetgick det. Jag fick även träna på att sakta av med sitsaen, inte röra tyglarna.

Men på slutet gick det bra!


/Sigrid   

Av heejsec - 5 maj 2012 07:40

Haloj!


Igår kom Ellen och jag till stallet vid halv ett, då hjälpte vi Alex att bära in massa torv och strö. Det var väldigt jobbigt och alla balar på en pall var trasiga!

Men efter typ en och en halv timme var vi klara!

<-- bild tagen från Alex fejjsbuk:P


Sedan så mockade jag åt Dick och Brille. Sedan kom Estelle och vi hjälptes åt alla tre med deras burkar och hö.

Sedan red jag också:)

På lektionen red jag Especial. Blev väldigtväldigt glad över att jag fick honom! 

Han var väldigt jobbig och jag red säkert som en kratta:/ haha nej men det är väldigt svårt att vara lätt på handen då han är så hypad men på slutet gick detde och då gick det bra! Duktig pojke!

 


/Sigrid   

Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards