heejsec

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av heejsec - 1 maj 2012 21:31

Heej!  


Här kommer tre bilder som ett smakprov:) Mer imorn!

     

/HeejSEC

Av heejsec - 1 maj 2012 20:45

Heejhej!


Sitter och kollar på simpsons nu :)

Idag har jjag varit i stallet men Sigrid,Jonna,Ellen och Elli:)


Först gjorde vi en planch där man kan anmäla sig till en käpphästtävling...

Sen gick vi och köpte glass(igen,fetton:) och satt på "vår" brygga..

Vi tog sjukt massa bilder som vi kommer att lägga upp:)

Vi lyckades till och med göra en video den kommer också upp snart 


Efter att fota så hjälpte vi Sigrid men att göra Dickssons grejer sen så red hon i hagen

barbacka:)

 

Söötiis<33


Heejdå


//Estelle  

Av heejsec - 1 maj 2012 10:40

Hejsan!!
Här är lite fler bilder från igår!      
Especial
Zelda
Viiiggo
Especial som frustar♥
söööööt
me and Estelle
/Sigrid  

Av heejsec - 1 maj 2012 08:45

Hejsan!


Jag hader skrivit ett långt och fint inlägg om vad jag skulle göra igår men det publicerades aldrig så jag får väll skriva nu då...


Jag och Estelle träffades vid stallet klockan ett och då fottade vi hästarna   Sedan kom Elli och då åkte vi ner till vattnet ochköpte glassoch åt på "våran" brygga 

Efter det kom Ellen och vi satt opch snackade i stallet.  SEn kom Elin och vi fick önks avilka vi ville rida, jag önksade Prisse eller Especial och jag fick Especial.

Vi gjorde iordning hästarna och red ner till fyrfota. Especial var superduperhyper, haha. Men han var ändå min duktiga gubs<3

Vi red själva i skritt och trav och seda i trav och galopp. Jag tränade på ett lugnt tempo och fin ställning. I början var han lite flänig men sedan så gick hani fin form. Fast då och då släppte han och sprang iväg men jag är faktiskt väldigt nöjd med passet:)))


Förretsetn så red alla dem här hästarna:

Sigrid-Especial

Estelle-Viggo

Ellen-Prisse

Ellinor-Quincy

Jonna-Space

Livia-Sinpan

Paulina-Macke

sötnows1<333


/Sigrid   

Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards