heejsec

Alla inlägg under oktober 2012

Av heejsec - 9 oktober 2012 06:54

...ELLINOR!

Hon var supersnabb på att svara och hittade det lilla felet!

Felet var då att på vilka hästar jag och Ellen har så dtår det "och" men på Estelle står det "&"!:P

Besök Ellis blogg, hon bloggar med Tabitha (Som har Kizzie) och Alva som rider med oss på fredagar!

Klicka på Ellis namn i början av inläget^^

 

Av heejsec - 8 oktober 2012 13:45

 

Hiss:

Att det är hoppning idag!! <3 Vill ha min Plutt :D


Diss:

Att det är så låångt kvar till fredag ..!! -.-


Heejdå  

Av heejsec - 8 oktober 2012 07:23

Hittade en liten miss jag har gjort i headern.

Det blir en liten tävling! Den som hittar felet och kommenterar vad vinner en länk!

 

Det är någonting med Estelles del av headern!


 

Av heejsec - 8 oktober 2012 07:00

Hoppning idag här är min topp 3 :)


 

1. Min älskling <3


 

2. Viggo <3


  

3. Especial <3


Heejdå

 

Av heejsec - 7 oktober 2012 20:40

Nu ska jag kolla solsidan!

Hahha jag vet att det slutade för en halvtimme sedan men jag har spelat in det:P

Men vi ses imorn!

 

Ser ni några likheter? jag tycker iaf dem är sjukt lika!

Lite efterblivna, oskyldiga och morotsfärgade:P

 

Av heejsec - 7 oktober 2012 18:19

Hejhej!


Kom nyss hem från stallet. Jobbat med sigge med våra grupper, det gick super alla håller verkligen på att bli grymma:D

Men nu är det plugg som gäller för mig..Matteläxa, 2 Eng och träna sp till mitt Spanska prööv -.-

orkar inte but that's life !;)


Hejsvejs!

 

Av heejsec - 7 oktober 2012 10:54

GLÖM INTE BORT ATT RÖSTA GOTT FOLK :D:D:D


Av heejsec - 7 oktober 2012 10:45

Idag är det söndag som de flesta av er vet :)

Idag är det också spökkvälls möte, fast jag ska inte vara med för jag ska bli typ fottad..Men det blir nog najs de med !

Idag ska jag och Sigge också ta hand om våra Eftis/junior-grupper, najsesnajses :D

Idag

Idag

Idag

Haha var bara tvungen att hänga med i flowet xD

Men vi ses senare tjarrå

 

Den bäste av dom bästa !<3

 

Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards