heejsec

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av heejsec - 11 oktober 2012 20:39

Idag hade jag som sagt lille Briliantfjant<3 men dagen började inte där!

Såklart gick jag ju sikaolan som vanligt... sedan slutade jag och då åkte jag till Ensta och mötte Estelle som hade löpning (Ensta ligger ganmska nära min skola). Vi åkte hem till Estelle och så kom även Ellen:) Vi åt mellis och snacka.

I stallet fixade jag med Especial och sedan gjord ejag Brilles grejer.

Vid typ sju red jagoch Julie ut och sedan red jag lite på sandplan, alltså Brille och det var ngn som missade det! hahah

 

 

Av heejsec - 11 oktober 2012 07:00

Idag är det den dag jag hatar mest i veckan!

Jag slutar sent och jag ska ha ett till springtest som avgör mitt betyg!!!(har redan haft ett test men gick piss..).

Skolan är seg:

Tk-Medmin extremt läskiga/skumma/Stränga   mentor

Sv-Med min mentor som är 1, bara 1 liten cm längre än mig!! ahh!! stör mig på de!(är askort för er som inte visste).

Lunch-Bästa tiden i skolan!

Spanska-Med en lärare som pratar 1000000000km i h

Matte-Matte är bara matte -.-

Idrott-älskar egentligen idrott..Men inte springtest!!! I ensta!! Ännu jobbigare..


För er som tycker att det verkar som en chilldag..Nej det är det inte..wow nu fick ni veta om mina extremt intresanta torsdagar..


Men efter allt lidande är det Stallet!!

Wohoo typ..Ahh men snart ska Spaces öron bli finast i stan!!!  :D

 


Av heejsec - 11 oktober 2012 06:28

Hejsan!


Igår så hade jag Brille. Inte så mycket mer om det faktiskt...:P

Men jag gjorde också allt på Especial igår:)<3 Måste bara säga att hans hage är väldigt lättmockad. Inget gräs som grepen fastnar i, dock massa lera som bajset fastan i menmen.

 

Idag har jag också Brille så det är roligt och tänkte pyssla på Especial också:)

Hahhah ganska så lika dagar!

 

Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards