heejsec

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av heejsec - 5 oktober 2012 20:47

Hejhej!

Min kusin Amanda (Kusselussen;) är här :D

  

MOBBA INTE MIN NÄSA!!!!


Hejdå

 

Av heejsec - 5 oktober 2012 07:53

Hejzan!


Idag är det fredag=ridning!

Om det är hoppning vill jag rida:

1.

 

Especial!


2.

Sara!


3.

Zingo!


Om det är dressyr vill jag rida:

1.

 

Especial


2.

Prisse


3.

Sara


 

Av heejsec - 5 oktober 2012 07:00

Hejhej!

Kom just på mig själv att tänka på mina sommarminnen med Zeldus.

Jag saknar henne faktist riktigt mycket :'(

Visserligen var jag inte medryttare/ eller något annat..Men jag tog hand om henne lite i sommras när Alex ville ta det lungt eller kunde inte ha henne.

Grejen var den att det betydde sjukt mycket för mig, även om ridningen gick piss (vilket den verkligen gjorde) så var hon såå snäll och söt och den första privathästen jag red (om man räknar bort Dick o Question ;).

Haha varför jag blev så glad var för jag är ju' den lilla nooben mellan Sigge o Ellen, det är inte så dumt de häller..haha nej men jag blev bara så glad när Alex fråga just mig:)

Men jag hoppas att Alex och Zeldus kommer snart tillbaka från hippologen:)

 

Zelda <3


Heejdå

 




Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards