heejsec

Alla inlägg under september 2012

Av heejsec - 21 september 2012 21:00

Vad tycker ni? Allt detta på ett år...

   

Ser ni någon skillnad?;)

 

PS. Bilder kommer!

Av heejsec - 21 september 2012 20:39

 

Hjälm-Euro lite

Jacka-H&M

Ridbyxor- Hööks, Crw

 

Av heejsec - 20 september 2012 20:09

.. idag var jag med då Sigrid red ut Brille så bilder kommer!:D

Smakprov:

 

 

Av heejsec - 19 september 2012 07:25

 

Hiss:



Diss:

Diss till dessa fejk charles owen hjälmar... dem här är ju fula desutom...

 

Av heejsec - 19 september 2012 07:00

           

           

            

Det här är Zingo en av dom nya hästarna på viggan! :)


 


Av heejsec - 18 september 2012 20:15

Hej på er! 


Idag hade jag ju bästa brunisen. Min lilla Brownie, hans nya smeknamn! 

Jag beslutade att rida barbacka för han var så blöt plus att jag skulle köra lite "flytta för skänkeln-övningar" och då kommer jag åt han bättre:P

Vi red iaf i ridhuset och han var B.Ä.S.T

Jag red fram sedan red jag lite bakdelsvändningar och skänkelvikningar och andra "flytta övningar" och gud va fin han blev!!!!!! :OOOO

SEdan slutade vi med attt skritta av dem i ekbakcen!

 

 

Av heejsec - 18 september 2012 20:10

Detta trode jag aldrig ni skulle få läsa på min blogg:

Jag har hittat en häst som betyder lika mycket för mig som Dicksson gjorde och gör:') Dicksson var först, lärde mig allt och allt det där och jag trodde det inte fanns en till på gjorden som han! Nu säger jag inte att Dixter är som han men Dixter är lixom steg två. dem är lika men Dixter större och ännu mera utbildad, lixom steg två:D Meant to be!

Det slog mig idag att det är lille Dicksson jag sitter på fast ändå inte. Missförstå mig inte nu DICKSSON ÄR FORTFARNDE BLAND DET BÄSTA SOM HÄNT MIG! men Dixter kommer i kapp:)

Jag vet inte hur många gånger jag sagt till mig själv att en ponny som Dick hittar jag aldrig igen, men nu står den här framför mig. Igen. Vem är det som levererar alla bra hästar till lilla mig? Tack Elli för att du fixat bästa ponnyn till mig! (till dig mest såklart)

Dicksson var steg ett, han fick mig att fatta och förstå allt dett jag aldrig fattat. Dixter, steg två, hjälper mig att ta mig vidare och faktiskt göra allt det vi lärt oss på ridskolan. Nu på en bättre häst som kan! 


Är gud extra snäll mot mig eller är det mitt öde? som Estelle sa idag så är det kanske mitt öde att bli dressyrtant?;)

 

 

Av heejsec - 18 september 2012 19:59

Hejsan!'


Igår hoppade jag ingen mer än lilla Prisse!

Hoppningen gick bra... resten mindre bra:P

Detta hoppade vi iaf:

 

 

Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards