heejsec

Alla inlägg den 14 september 2012

Av heejsec - 14 september 2012 21:40

Som rubriken lyder, jag är på jakt efter ett par stövlar:)

vet bara inte vilka...



Här har vi den, kanske världens snyggaste ridstövel, ska dock inte köpas in nu, det dröjer nåra år;)


Har ni något tips på någon snygg ridstövel?

 

 

Av heejsec - 14 september 2012 21:18

Hejhej!


Ligger just nu i min säng och håller på att dö av trötthet.

Har haft -Skoljoggen- idag..det gick väll helt okej om jag bortser från att jag typ är sjuk,fick slem i halsen,sprang mot motvind och det spöregna, så gick det ganska bra!

Jag ville inte springa hela rundan eftersom jag är typ halvsjuk *hostar+snor*...aah det är bläääigt. Men hela rundan var 6km och jag powerwalkade 4 km och sprang dom 2 sista..Hemskt, snor,hosta,motvind,spöregn jag kommer ju aldigr bli frisk!

Men efter springandet skulle jag hem..och jag frös ihjäl tack vare vädret..Men det var vila i 1tim  coh sedan ner till stallet som gällde.

När jag väl kom dit kände jag mig inte lika hmm..död?

Men vi var i stallet *Ellen,Sigrid o jag* och typ flumma åt en video..

Harry potter och den hårige krukmakaren<---- Kolla på den!! -youtube;)- sjukt rolig det finns tre stycken klipp..asså den är rolig för dom med dålig humor..;D


Men det här var dom vi skulle rida:

Dressyr med skänkelvikningar:D


Ellen-Willmon

Jag(Estelle)-Quincy

Sigrid-Sara

Alva-Especial

Livia-Zingo

Paulina-Space


Det gick helt okej för mig och Q idag!

Men tanke på att hon typ alltid bockar av mig så var det ett stort framsteg..:D Men hon var kul och typ...neutral?..Eller asså en snäll häst*när hon inte bockar av Estelle Wigartz!!!* , lite lat,trevlig och ganska sammarbetsvillig...


Imorgon (lördag) blir det en chilldag! såå skönt, jag får sovmorgon det var typ 100 år sen sist!

Men jag tor att jag ska till plantaget (my löööööv:) och lite läxor och kanske vara med S & E när de kommer tillbaka från björkarna;)

Lånad bild av Emma ;D Men det är Quincy!


Hejdå!

 

Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards