heejsec

Alla inlägg den 2 september 2012

Av heejsec - 2 september 2012 20:48

Som rubriken lyder..Sanna ord till 100%

Tänk hur mycket jag egentligen jag skulle ha missat och inte jag var en hästmänniska!?

Vad hade jag gjort timmarna efter skolan? Satsat på innebandyn? blivit skolnörd? hereguuud livet är najs justnuuuu och framöver..:D

okej slut med poesi/filosofi(<--Ellen fattar)haha..men Dagen:


Dagen började med att jag och Sigrid hade stallet..Vi släppte ut hästarna vid 8.00 och började jobba..

Kl.9.30 var vi klara  och vi bestämde oss att bloggen behövde fler fräscha bilder från Dix&Kizzie..Och ut i hagen blev det!:D

Bilderna kmr imorn..;)l

Ellen kom också för hon skulle åka med Elin och hämta Willmon!

Vid lunch var Ellen fortfarande borta men jag Elli och Sigrid hade fullt upp att tränsa Dixter:) SIgrid provred honom för första gången men det får hon berätta mer om;)

Sen kom Ellen och co. hem med VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLDENS GULLIGASTE lille B-PONNY (Fast gasen är också världens sötaste OCH VIGGO <3!)

Ni fattar nog asså gud vad sööt han var! helt galet!!! Vi har lite bilder från honom i hagen(Kmr imorn)..:)

Sen åkte Sigrid och Ellen dom hade återträff med björkarna;) så Elli och jag gick runt typ..och fotta xd Nej juste vi hade ju eftisgruppen!

Men då hade Ellli hand om halva och hade teori medans jag och Sara ledde..Jag höll seriöst på att kissa på mig var såhääääääääääääääääääääääääääääääääääääär kissnödig :O

Sen kom Ellen och Sigrid tillbaka men två björkare, Thea o Melitza(stavning?!) men dom verkade snälla :D

Sen drog dom typ efter en liten vandring i stalle..;) Sen haha va mycke 'SEN' det blir men aja..

Sen åkte Ellen iväg för att hämta 2 ponnysar från karlshem (Espe var en av dom!)..

Så jag och Sigrid åkte hem till mig och jogga och hade fysträning..Härligt,härligt..nej usch fyfaan..D:

Men sen kom vi till stallet när Ellen o co. hade kommit hem..OchSigrid blev såhäääääääääääääääääääääär glad att få se Espe<3 Men den nya hästen hette Zingo och verkade..ahh det får vi se! (Ps Macke skulle ju ha kommit men han har blivit sparkad..).

Det var min dag!

 



Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards