heejsec

Alla inlägg under juli 2012

Av heejsec - 6 juli 2012 09:27

Godmorgon alla fina läsare!:)
Hoppas ni har en bra dag idag!:)


 

Av heejsec - 5 juli 2012 22:13

Hej!
Nu tänkte jag bara göra evy testinlägg från mobilen så det va inte ett intressant inlägg;) haha:)

Av heejsec - 5 juli 2012 21:23

hej hej!

Nu har jag precis laddat ner den nya bloggplatsen appen:) tog mig typ en timme, först var jag inne på google play och virrade och försökte med samma sak igen o igen, sen blev jag trött på det och kollade in på market bara för att jag ville vara säker på att jag hade testat allt, men det hade jag ju inte... för där fanns den!! Fatta irritationen!!! haha:)


Förresten så kommer det ett inlägg från mig om björkängs senare ikväll eller tidigare imorrn:)

Förlåt för att det inte kommigt tidigare, men jag har bara inte pallat blogga så mycket! jag har bara klickat in en massa skit inlägg om att jag är med och tävlar o bla bla bla! Så FÖRLÅT!


men nu måste jag sticka

Hejdåå!!

 

Söta mozart som jag hade på björkängs!:)<3




          

     

Av heejsec - 5 juli 2012 11:14

Hej på er!


Igår glömde vi lägga upp dem här vå bilderna på Ellen och Rozzo (och en liten charmerande bild på rozzo;), så dem kommer nu!

Det kommer senare även en liten film med lite knopp-tips!

 

   

 

Av heejsec - 5 juli 2012 01:05

hahah


//Gasen  
 

Av heejsec - 4 juli 2012 23:30

Hej på er!


Nu har vi gjort om designen här på bloggen, även i menyn!

Och från och med  nu så har vi sånna här små signaturer:

       

 och en ny header:

 

Hope u like it!:D


 

Av heejsec - 4 juli 2012 23:24

Hej!


Här är en liten film på min polare, platshandsken;)


 

hahah


 

Av heejsec - 4 juli 2012 22:54

Tjo!


Idag var vi i stallet en sväng för att ta hand om Rozzo!;)

Vi kom dit, gjorde alla hans grejer och sedan gick vi ut och fottade en massa, bilderna därnere.

Sedan så tog vi in Rozzo, gjorde honom fin och knoppade! Sedan så red Ellen på fyrfota;)

Det var första gången på hacket...

Här är bilderna:

             


/Ellen och Sigrid      


Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards