heejsec

Alla inlägg under juli 2012

Av heejsec - 29 juli 2012 13:09

nu ska vi ha en frågestund här på bloggen!:) fråga om allt ni vill:)

svaren kommer när vi har fått in lite frågor!:)


 


     

Av heejsec - 28 juli 2012 11:38

som rubriken lyder, nu står han inte där han brukar, jag kanske aldrig kommer träffa honom igen och det känns så sorgligt!

onsdagen för två veckor sen var sista gången jag hade honom på mina medryttar dagar.

Jag sa till mig själv, tänk om det här är sista gången. Jag sköt snabbt bort tanken och sa att det är ju mer än en vecka kvar.

sen när det blev söndag skulle jag åka upp till m&m och det var då tanken slog mig, jag kommer inte hinna träffa honom innan han åker! Jag är ju borta den här veckan och han kommer vara borta när jag kommer hem!

jag hann aldrig säga hejdå!

     


Jag älskar dig Rozzo!   

Av heejsec - 28 juli 2012 11:21

Hej!

 Image

Nu har Hööks nya höst/vinter atalog kommit ut, och även deras nya JH kollektion är med där!

Själv så hittar jag flera grejer som jag skulle vilja ha, här är topp tre:

1. JH ridbyxor 649 kr

2. Hv polo jacka 1429 kr

3. JH väst 349 kr


Häääär kan ni kolla hela JH kollektion och häääär kan ni kolla hela katalogen!

 

Av heejsec - 27 juli 2012 10:37

 

Hoppas ni får en bra dag!  


 

Av heejsec - 26 juli 2012 22:49

dressyrmupparna:)


Villdu oxå vara med;)? klicka HÄR!


 

Av heejsec - 26 juli 2012 17:44

Heej!
Nu är jag i stallet med Ellen. Vi går plockat ogräs, gjort colina och robins saker och nu rider ellen robin:)
Saknar ridningen massor!

Av heejsec - 24 juli 2012 16:51

Nu ligger jag typ död i soffan efter att ha tränat med kussen.
Jag körde många situps i slutet och dom har mördat min mage:S
Men nu ska jag äta:)

Skriver mer sen:)
heejdå:)

Av heejsec - 23 juli 2012 11:56

Hejhej!


Kom på att det var länge sen jag gjorde HISS (snesträck) DISS:)

 

Estelle Hissar:

   

Att jag snart ska till France!!


Estelle Hissar (igen):

 

Att snart börjar ridningen!!! :D


Estelle Dissar:

 

Att det har varit en asregning sommar :(


Heejdå

 

Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards