heejsec

Alla inlägg under juli 2012

Av heejsec - 23 juli 2012 11:54

Hejhej!


Ska till stan snart och köpa lite saker!:)


Heejdå

   

Av heejsec - 22 juli 2012 20:50

Hejsan hejsan!:)
Nu har jag precis duschat efter en timmes träningspass:)
Jag och min kusin gick till byns "tränings lokal":)
Jobbigt men najjs;)


Väldigt exklusivt, jag vet;)

 

Av heejsec - 22 juli 2012 10:57

Hejhej!


Snart ska jag på semester igen!

T.R.O.I.N.T.E.A.T.T.J.A.G.Ä.R.V.Ä.R.L.D.E.N.S.B.O
R.T.S.K.Ä.M.D.A.S.T.E.U.N.G.E


Men jag ska åka och träffa på min släkt och mormor i France..

Det gör jag varje år..Men jag älskar de plejjset ändå  Det är som mitt landställe typfast låååååååångt borta  


Ni som inte visste så är jag alltså halvfransk och det skulle vara annars rätt skumt om nu min halva släkt skulle bo där nere..Meningen lät skum men hoppas ni fattar!

Men åker den 24(tisdag om några dagar) och kommer hem den 3 augusti:)

Men det kommer inte bli ngn solsemester som förut utan huset som jag åker till ligger...svårt att förklara men stället ligger ganske nära Nantes kanske ngn timma ifrån..

Men man kan säga att: om man ser en Farncekarta framför säg så är det typ en knöl/utbucktning på västra delen som ligger i atlanten och lite under den 'knölen' bor min släkt...


Huset har liksom strand 10 m framför sig och eftersom vi bor så nära vattnet så är de väldigt blåsigt..Och nt direkt ett ställe man åker till för att bli bruuun:)(:


Heejdå!:)

 

Av heejsec - 21 juli 2012 23:08

Hej!
Imorn åker jag till dalarna i några dagar. Kommer kanske uppdatera lite därifrån annars så får Estelle uppdatera hemifrån:)

Idag så var Estelle hos mig igen. Vi höll på med att sätta upp och inreda mina chillar. Och så gjorde vi american pancakes till mellis:P det tog faktiskt en hel dag det där;)

Av heejsec - 20 juli 2012 22:54

hahha men vi säger godnatt med några roliga "the typical hästmänniskan"

jajamensan det är bara att baka då man ramlar av;)

hehhe

den sista gäller ju inte oss, vi byter ju om där men vi tog med den för det är ju sigrid och Ellens kompis Linnea som är på bilden:D

 

Av heejsec - 20 juli 2012 12:57

Hej på er!


Igår kom Estelle till mig vid tio, vi cyklade då direkt och köpte mörkblå målarfärg för att måla en sak till mitt rum. SEdan köpte vi glass och började måla. När vi var klara så lagade vi pasta carbonara (tjockis sak nr 1) och sedan så bakade vi nötcupecakes:

       

hahahX)


Sedan så fikade vi och min mamma och brorsa på cupcakesen (tjockis saker nummer 2)

 

När vi hade ätit klart dem så satte vi på oss bikinis och la oss och solade på balkongen, medans Estelle kläste högtur tillsammans1;)

 

Sedan åkte vi till estelle och hoppade studsmatta, köpte snacks, åt mat och kollade på film och åt snacks (tjockis sak nr 3) Sedan så sooov vi där;)

 

Av heejsec - 20 juli 2012 11:55

Hejsan hejsan:)
Nu har jag precis klippt gräset! Det var jätte roligt för jag klippte med en sån här som man sitter i:)
Jag bjuder på en bild på min klippar outfit:)


 


Och ja, det är kallt, jag har inte två koftor bara för att det är snyggt;)


 

Av heejsec - 19 juli 2012 17:23

Heej hejj:)
Nu har jag precis kommit hem från dollar store:)
Jag köpte...

Shampoo från tresemme, 30kr

Filmen eclipse, 100kr

Godis, 20kr

Keps, 40kr

Ansiktsmask, 10kr

Deo från rexona, 20kr

Två nagellack, vitt och silver glittrigt, 10kr/st

Nu skulle bilderna egentligen kommit rätt till texten men jag bloggar från mobilen så det går inte & bilderna hamna upp&ner, men här kommer iaf bilderna:)


Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards