heejsec

Alla inlägg under april 2012

Av heejsec - 19 april 2012 08:48

Heej heej:) Nu sitter jag och tittar på tv och väntar på att klockan ska bli lite mer för jag vill inte vara i skolan en halv timma innan den börjar:O


Igår var jag inte i stallet för vi skulle ha en vårshow som alla sexor har, men idag ska jag dit:)

Skriver mer senare:)


                                                                    /Ellen  

Av heejsec - 18 april 2012 21:27

Hejhej!


Jag har sett att massa bloggar lägger ut sina scheman på veckorna..

Här kommer mitt:


MÅNDAG: Skola,läxor o innebandy


TISDAG: Skola,ridning o läxor


ONSDAG: Skola,stallet,jogga,innebandy o läxor(om jag hinner ://)


TORSDAG: Skola,stallet o läxor(om jag har några:)


FREDAG: Skola o Ridning


LÖRDAG: Matcher och kanske stallet eller något annat najses:))


SÖNDAG: Matcher och kanske stallet eller något annat najs + maybe läxor


Det är mina veckor...Allt är faktist helt OK om man skippar läxorna:))


 

Världens sötaste <33


Heejdå


//Estelle   


Av heejsec - 18 april 2012 19:30

De tre senaste dagarna har jag ridigt tre olika hästar:)


Måndag: Hopplektion på Sara, hon var lite knäpp men det gick efter omständinghetererna bra:) Jag är nöjd med de upphöjda bommarna:)

som ni ser så är det två olika övningar 1 & 2

Tisdag: Dick red jag på fyrfota, tränade det vanliga, det Elin lärt mej och så:) Red med Emma och Colina efter ett tag kom Estelle, Ellen och Rozzo ner också. Ellen skulle bara skritta Rozzo så det var därför hon kom ner senare.

 

Onsdag: Brille skrittades med Estelle som coach. haha:P


/Sigrid  

Av heejsec - 17 april 2012 21:19

Hejhej!


Idag fick jag rida Espe han va' ganska hyper(det är han typ alltid med mig *pinsamt*  ) men

det gick ändån ganska bra..eller jag lärde mig mycke iaf:))


Våra övningar var först att man skulle få ett visst antal språng mellan galoppbommarna och andra

'övningen' var D:et = det är bommar som ligger på böjtspår och några andra bomar som ligger på rakt spår vilket blir

ett D :)))

Det gick ganska pissdåligt i början men i slutet(som vanligt:) fattade jag hur jag skulle få till de'.


Efter ridningen fotade jag Ellen och Sigrid som red på 4-fota  

(Kanske kommer bilderna om de blev bra :))

 

Especial<3

(Bild av Sofia):))


Hejdåå


//Estelle  

Av heejsec - 16 april 2012 16:44

Hejhopp!  (<--sigrids idé) 


Nu sitter vi hemma hos Sigrid och ska snart få skjuss til stallet:D

Ellen vill ha Prisse och Sigrid vill nog ha Especial, haha överraskning??

Vi hoppas på att få hoppa dog leg eller bana! 

Idag har Sigrid klippt sig och hon klippte lugg. Och det blev skitsnyggt enligt Ellen. Lägger upp en bild senare, då jag hittar min sladdX) 

   

/Ellen och Sigrid    

Av heejsec - 16 april 2012 11:15

Hej!


Under lägret så fottade jag lite foder:P haha men här är iaf bildena:

     

vill ni ha fler bilder på foder?  


/Estelle  

Av heejsec - 16 april 2012 07:39








Hej alla!


Här är lite bilder frn i tisdags då Elin hoppade sin häst Robin:)              

Bilderna ärtagna av mej, Ellen och Estelle 


/Sigrid   

Av heejsec - 16 april 2012 07:22

Om ni inte märkt det så har jaginte bloggat på ett tag för att jag har varit i Paris!

Men nu är jag tillbaka igen!:D

älsklings hästen    


/Sigrid  

Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards