heejsec

Alla inlägg under april 2012

Av heejsec - 30 april 2012 18:56

Heej Heej:) nu ska jag snart över till grannarna och fira valborg:) Först så ska vi äta och sen ska vi titta på en brasa:)


Idag fick jag rida Prisse, och det gick jätte bra, han är verkligen jätte rolig:) 

Vi red nere på 4-fota och där kan han ibland vara lite knäpp, men han busade busade "bara" en gång;) Och det var när lina och Alex red förbi, han typ tog upp huvudet och började galoppera, och efter det var han lite spänd med det släppte efter ett tag:)


Nu måste jag sticka över till grannarna:)  Hejdå!      


/Ellen  

Av heejsec - 30 april 2012 18:05

Hejhej!


Idag är de valborg och jag ska snart till mina grannar för att se den feta brasan 


Jag har haft halvdag i skolan ida(såå onödigt) men sen stack jag ner till stallet:)


Jag,Sigrid,Ellen,Elli,Livia;Jonna och Paulina skulle få rida för Elin:)

Vi red nere på 4-fota o jag fick Viggo<3


Det gick faktist ganska bra:)

Jag är iallafall nöjd:)


Heejdå


//Estelle   


Av heejsec - 30 april 2012 08:47

... nu har jag precis ätit frukost:) och snart ska jag och mamma till täby centrum och köpa jeans, om jag hittar några snygga;) Sen ska jag till stallet med estelle,sigrid & elli:)

 

                                                         


Dom här jeansen vill jag ha :) Dom är från hollister och är super snygga enligt mig;) Men jag vet inte om dom fortfarande säljs:/ 


/Ellen  

Av heejsec - 30 april 2012 08:19

Hejsan!


Nu är jag hemma från helgens aktiviteter!

Idag är det valborg  Så glad valborg på er alla läsare!

Idag ska jag till stallet med Ellen, Estelle och Elli:) Viska vara där, fixa med hästarna och sedan vid fyra så ska vi rida för Elin:) för att vi brukar hjälpa henne! najsnajs!

 

1.Prisse

2. Especial

3. Sara


Det  är hästarna jag vill rida:)<3


/Sigrid   

Av heejsec - 29 april 2012 15:56

Hejhej!


Idag har jag bara varit en kortis i stallet..

Elli ringde mig för att hjälpa henne me stallet men jag kunde  inte, för jag

var tvungen att fixa me vår båt:// 


Vår båt är inte sjösatt än(den är fortfarande uppe på land) och står percis bakom candys

och Viggos hage 

Great, jag vet så jag satt typ hela tiden vid dom och myste:))


När jag cyklade hem träffade jag Ellen i stallet och vi snackade lite om att vi kanske ses imorn(måndag)

i stalle:))


Men de va' typ min dag..

Sööta Spacen:) <33  


Heejdå


//Estelle  

  

  



Av heejsec - 29 april 2012 11:17

...lunch, det blev lax och ris:)

Snart ska jag till stallet och mocka, göra hö m.m åt elins hästar:) 

Skriver mer sen


vet att detta blev ett kort inlägg men vet värkligen inte vad jag ska skriva om, så jag får fråga;

Vad vill ni att jag ska skriva om?? 


/Ellen  


Av heejsec - 28 april 2012 13:26

Hej!!Sitter i bilen och bloggar från mobilen så därför blir det ihop tryckt:/// men jag är iaf påväg till morfar och mormor. Kommer inte kunna blogga förens på måndag:(Har varit på USEK-mötet och det bestämdes massa kul!:D /Sigrid@-}--

Av heejsec - 28 april 2012 13:03

Hejhej!


Jag vet att det här är en hästblogg men jag har inte hunnit vara i stallet idag..:((

Vi skulle ha USEK-möte men jag hade finalmatch i innebandyn..:)så jag kunde inte gå på mötet..


Men finalen gick great vi vann 3-2! mot åkersberga..

Är helt hyper now:()

Haha, vet bilden e lite fail och mitt hår ser stört ut men jag hade precis duschat..

Men iaf det är Guldhatten..

som på ishockey bara att de är en hatt och inte hjälm. Men så fick vi också en medalj, mitt-i-cuppentröja

och pokal(fick ingen bra bild på pokalen..)


Hejdå


//Estelle  


PS. kmr mer hästinlägg från mig snart, haha jag vet jag suger :) 


Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards