heejsec

Alla inlägg den 22 april 2012

Av heejsec - 22 april 2012 18:32

Hejhej!


Den här söndagen har varit great för mig.. 


Först hade jag semimatch astidigt, men den vann vi satt finalen väntar nästa vecka:))

Sen följde jag me min kompis Moa till täbyryttarcenter, hon skulle galoppera för första gången, det gick jätte

bra för henne:)

På trc(täbyryttarcenter) mötte jag också Elli, hennes mamma skulle rida  

 När jag kom hem från stalle så hittade jag en helt ny dator på min säng!! 


I fredags fick jag rida Viggo, det gick jätte bra. Han är så rolig!!:))

Han var jätte pigg och duktig på serpentinerna som vi höll på med:)

 

Space <3


Heejdå


//Estelle 


Av heejsec - 22 april 2012 17:51

...ifrån helgen:




/Sigrid  
Av heejsec - 22 april 2012 11:16

Halloj!

Jag heter Ellinor och jag är bra kompis med Sigrid, Ellen och Estelle. Jag är 13 år(lika gammal som S, E och E). 


Jag rider 4 ggr i veckan och jag rider ridlektion på samma ridskola som S, E och E 2 ggr av dom gångerna :) På tisdagar rider jag i samma ridgrupp som Estelle :D 


Jag är skötare på fullblodsvalacken Piombino xx "Prisse" och jag är medryttare på fullblodsvalacken Mister Boki "Boki"(som jag rider de 2 andra gångerna i veckan). 


Inatt har Sigrid och Ellen sovit hos mig, och vi har haft jätteroligt! Vi såg på Breaking Dawn igår kväll och åt tacos till middag och chips på kvällen. Sen somnade vi vid 23 och då sov vi på varsin madrass(jag hade 2 täcken och typ 1 filt och 3 kuddar under min) i vardagsrummet, nice! 

Sen på morgonen åt vi frukost och sen började Sigrid och Ellen leka nåt himla "bädda in människa i täcke"-lek! Hmm, skumma mänskor?


'

Jag :D och Especial :D


/Ellinor 

Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards