heejsec

Alla inlägg den 6 april 2012

Av heejsec - 6 april 2012 19:57

Hej Hej:S Nu är ni väll allt sugna på att veta vad jag var??:D

Jag var...  Mjölkpaket!!:D haha:D elr, jag knde tyvär inte rida med den men pappa höll upp den när jag red banan;D


Rozzo tyckte den var alldelles för läskig för att ha på ryggenXD men.... Jag vann:DD!! 

Sjukt stolt över honom för jag var typ jätte förvirad vid ett "moment"  Här kommer lite (mååånga) bilder från dagen:DD 

 

Jag och Rozzo:D

 




  

Estelle som har på sig mitt mjölkpaket:D

 

 

Jag och Rozzo:))

 



 

Therese & Wexford:) dom var kyklingar

  

   

  

Paulina och Candy:) paulina var bilmekaniker och Candy var bil:)


 

Space och Estelle var spioner:D

       


Emmi och sinpan var skidåkare:D


Sigrid var fjärill och especial var blomsteräng:D


 

Jonna var cowgirl:D


 

 

Alva & Sinpan:) Alva var Hawaii tjej:)

Sofia & Quincy var käglor:) (tror att det stavas såXD)



 

     

Jag och Estelle:D Vi försöker åstakomma nån mustach liknande sakXD                   




 



//Ellen  

 

                














Av heejsec - 6 april 2012 19:36

Hejhej, äntligen kommer det ett normalt inlägg från mig(asså inte ihoptryckt:))


Men ida' hade vi Påskäggsjakt som ni vet , jag och Space skulle ha varit utklädda som spioner

men såg nog lite mer ut som stekare   


Själva ritten gick sådär, han studsade lite på bakbenen efter en labyrint men sen gick de bra.

Men vi lyckades iallafall ta oss till en tredje plats vilket var najs  (jag vet lite fail det borde va en trea på pokalen:))


Men nu är det iallafall PÅSKLOV :)) och jag ska inte rida så mycke mer än att gå på ridläger..,

Men bloggar om de då..


//Hejdå


Estelle  

Jag och Space på förra årets påskäggsjakt:)) som ananasar:)) 

Av heejsec - 6 april 2012 16:29

Hejsan!


Nyss hem kommen från stallet! Idag var det som sagt påskäggsjakt!

JAG VAR FJÄRIL PÅ EN BLOMSTERÄNG!:D

Först så mockade vi åt våra hästar sedan vatten, hö m.m Efter det gick vi till klubbis och sminkade oss, Ellen målades vit och jag fick "krumelurer" i ansiktet:)

När vi tagit in hästarna så borstade/pimpade vi dem:) Especial fick börja som häxhäst för Elli skulle ha honom först!:) Sedan var det dags att rida fram.

När Elli tävlat så förvandlades Especial från häxhäst till en blomsteräng. Jag red fram och hoppade några språng. När vi kom ut på banan kände jag att han var hyperaktiv men det var bara bra:) Jag red en ganska så snabb ritt men tyvär så lyfte han på benet på haltbommen så jag fick 4 fel:( Men annars är jag nöjd med ritten!

Efter det var det prisutdelning, jag blev såklart inte placerad men det blev Estelle! Tänker inte skriva mer för det får hon göra själv! haha

Sedan var det privatarna (bland dem Ellen) hon red en felfri runda men mer får ni reda på av henne! hehe ond jag är!

Efter det berättade dem vem som vunnit utklädnaden och det var jag  hehe. Eftersom jag vann så fick jag välja först ocg ofc så valde jag wonkaägget!!


Outfiten    

Sofia/Fiken/Festingen som kägla




Elli som häxa

 

Estelle som spion  




mina muffins:P


outfiten

 


Jag och Esp i snöstormen

 

haha, stort språng?    


/Sigrid 


PS. Kan säga att ingen av oss kom hem utan placering i någon tävling:D Grattis till oss!   

Av heejsec - 6 april 2012 09:53

Heej! Nu sitter vi i klubbis och taggar tävling! Wish us good luck! //heejsec

Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards