heejsec

Alla inlägg den 23 juni 2012

Av heejsec - 23 juni 2012 19:01

Halu på er!


Nu byter jag ocksågubbe så från och med nu så har jag--->  

 

/Sirgid  


PS. Kan hända at jag glömmer bort att använda min nya...

Av heejsec - 23 juni 2012 11:10

 Hejhej!


Som ni kanske har märkt som har jag Ellen och Sigrid alltid satt en gubbe i slutet av varje inlägg:

Ellen  

Sigrid  

Jag (Estelle)  


Men nu byter jag gubbe till.......:

    


Det kan hända att den gamla gubben kommer ibland ...jag är glömsk..://


Heejdå


//Estelle  


P.S min utvärdering kommer imorgon! :)

Av heejsec - 23 juni 2012 10:34

Hejhej!


Igår var det midsommar.

Vi brukar alltid fira midsommar på någon ny ö i skärgården med mina kusiner och annat folk:)

Vi  åkte båt i torsdags så jag kunde blogga förens nu..hehe

Men jag vet faktist inte vad jag ska skriva..


Jag kommer inte kunna blogga så mycke nu eller resten av månaden för jag ska resa iväg till frankrike.

Jag reser dit på tisdag och jag kommer kunna blogga lite inna´n jag drar men det kommer att bli vääärldens tråkigaste inlägg eftersom jag ska inte till stallet mer (asså jag ska till stallet när jag har kommit tillbaka från france:)

Men jag kan iallafall dra slutsatsen om att jag inte har ett 'hästigt-sommarlov' :(

Jag ska på ett till ridläger i viggan och så ska jag rida en gång i frankrike! såå lite häst blire :)

Men snart drar ju' Sigrid och Ellen till björkängs..Så då kommer med lite mer intresanta inlägg efter deras lägervecka.


Skärgården <3

     

Förseten direkt efter France åker jag till Spanien med min bästieeee 16# <--- Sofie :3

Har planerat att bli brun där..kommer aldrig att gå://

Men då håller nog Sigrid och Ellen igång bloggen ;)


Heejdå


//Estelle  

Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards