heejsec

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av heejsec - 9 juni 2012 20:19

Heej heej:)

Nu tänkte jag berätta lite om min dag:)


Först så vaknade jag och åt frukost. Sen åkte jag, mamma & min syrra maja till täby centrum och tog vaccin mot festingar, och konstigt nog blev jag as trött och lite snurig av sprutan.

Sen åkte jag vidare till stallet och då var det USEK-möte:) 

Sen åkte jag och mamma vidare till lidl för att köpa godis till fångarna på 4-fota:)

Sen åkte jag hem och fixade godispåsar:)


Jag beställde också tid på nikita för att jag MÅSTE klippa mig!! mitt hår är sååå långt och mina toppar är hemska!!


Och idag har jag även rensat ut min garderob så nu har jag inte mycket kläder kvar;)



Jag tänkte också skriva lite om veckan för jag har varit jätte dålig på att uppdatera! förlåt!!


Torsdag: jag hadde Rozzo och jag red på fyrfota:) Det gick jätte bra:)


Fredag:  jag red Candy och det gick suuper:) först red vi ut och sen travade vi lite i hagen och han var jätte mjuk och fiin:)


såhär ser mitt hår ut nu:



Måste klippa det lite kortare!


/Ellen    

Av heejsec - 9 juni 2012 15:52

Tjolahopp!


Nu är vi hemma från täby centrum;) vi köpte en klänning åt Estelle och varsin glass:) Först så kollade vi klänningar på JC men dem var helt konstiga och en var aldelles för stor... men vi hittade en superfin på hollister:

Point Loma Dress

där har vi den;)

Sedan har vi iaf rört ihop några mysiga geggor till morgondagens fångarna på fyrfota och vi kan lugnt säga att det blir riktigt nasty geggor!


Ha det gött igelkött!



/Sigrid  och Estelle   

Av heejsec - 9 juni 2012 12:32

Hejhej!


Idag har vi haft USE-möte:)

Vi höll bara på in en halv timme och vi prata typ mest om fångarna på 4-fota..

Men det var najss:)


Just nu sitter jag med Sigrid och vi ska snart till Täby centrum;)


  

Heejdå

//Estelle   och Sigrid   

Av heejsec - 9 juni 2012 08:50

Halu!  


Sorry för ingen blogging:/ Men här är iaf min vecka:


Onsdag: Jag var i stallet med Ellen och Estelle. Estelle hade Zeldus så jag hjälpte till då hon gjorde sakerna och kolalde då hon red  


Torsdag:  Jag var i stallet på morgonen och sa hejdå till lilla älsklingen (especial) som åkte tillbaka till karlshem... jag fixade också med derasutrustning så den var klar för att lämnas tbx.

Sedan så kom jag tillbaka till stallet vid halvfyra igen och då så hjälpte jag Sandra med Space och gick med då dem red ut:)


Fredag: Jag kom till stallet vid tre och då så gjorde jag iorning och red lilla Dicksson:) I början gick allt bara kaos men på slutet gickd et väldigt bra! Skumt ridpass...

Sedan så skulle jag ju rida Quincy, först red vi ut och då var hon lite knäpp hon var väldigt hypad och gick och sparkade på allt knott:// Sedan då vi red i hagen var hon fortfarande lite jobbig ioch ville inte riktigt hålla en stadigform... men eftersom vi bara red i en kvart så jag okej nöjd:P


Idag: Idag sär det USEK-möte 


/Sigrid   

Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards