heejsec

Alla inlägg under januari 2012

Av heejsec - 20 januari 2012 06:55

Heej!!



Idag är det fredag och ridning:)) Och det är ju alltid kul!

Och sedan blir det helg!!

Estelle villl rida Space, Ellen vill rida Viggo och Sigrid vill rida Especial eller Sinpan.

Hoppas vi gör något roligt! (typ allt e roligt så..)

Söt bild på Quincy och marit:)


/HeejSEC        

Av heejsec - 18 januari 2012 18:47


Hejsan!!


Idag fick jag ett kort sms från sigrid att hon skulle komma till min skola och jag skrev att hon skulle smsa när hon kom. Men helt plötsligt kom hon till mitt skåp och var fet stolt över att hon hittat dit:)) Varför hon inte svarat var fr att hennes mobil inte funka...:(

Vi var i alla fall i stallet ett tag sedan vid fem gick jag hem för sedan skulle jag på lagfotto med ineebandyn.

Min katt:)


/Estelle  

Av heejsec - 16 januari 2012 16:08

Heej!!


Idag är det måndag och hoppning! 

Jag vill helst ha Especial eller Sinpan. Fast nog allra helst especial för jag vill ha revansh från i fredags!

Jag hopas vi hoppar något hinder idag. Det har mest varit markarbete, kanske på grund av att vårt ridhus är pytte litet och då menar jag pytte litet!

Idag kommer jag till stallet lite senare för jag har överansträngt knät och vill "spara" det till hoppningen och kan därför inte gå till stallet:( så pappa skjussar mig snart!

/Sigrid  

Av heejsec - 15 januari 2012 13:07

Berättade inte så mycket om lektionen i fredags så jag tänkte berätta lite mer nu!


först så skritta vi fram och han kändes pigg:) Sen när vi tog tyglarna och skulle börja trava kändes han jätte fin :D

Vi gjoprde tempo växlingar och volter och jag kan bara säga att det såg super snyggt ut för Estelle:)

Och viggo var såklart också jätte duktig:D sen skulle vi fatta galopp och jag var riktigt närvo... jag ville ju inte att han skulle bocka och det gjorde han inte heller:) Efter det gjorde vi sitts träningar.

Svettig viggo efter jobbigt ridpass


//Ellen :D  

Av heejsec - 15 januari 2012 12:55

Hejsan allihopa!!


Nu sitter vi (sigrid & ellen) här hemma hos sigrid och har precis bakat cupcakes! 

Här är ett gäng bilder:

Smet

  

Sigrid klickar smeten

  

och Ellen slickar!

  

Muffinsen

  

Resultatet!


/Ellen och Sigrid        

Av heejsec - 14 januari 2012 09:26

Igår red jag viggo och han var jätte duktig;) och han bockade inte!

Som Estelle berättade så gjorde vi sitts övningar och det gick också suuper:D

snart ska jag äta lunch och sen ska jag åka till stallet och ta bort pynt:)

 

Min vita riddare 


//Ellen 

Av heejsec - 14 januari 2012 08:30

Hejsan på er!


Nu ska jag snart till stallet och jobba:) Sedan ska vi också ta ner aallt julgranspynt!

Ridpasset igår gick piss så det behöver jag inte skriva om!

/Sigrid    

Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards