heejsec

Alla inlägg den 21 januari 2012

:D

Av heejsec - 21 januari 2012 23:30

Heeeeeeej:D Ellen som skriver :) nu sitter jag framför datorn och ska snart gå och lägga mig:)

I fredags red jag Candy och det gick faktist riktig bra i slutet han försökte bocka en gång men jag han stoppa honom... Quincy red bakom mig och så skulle sigrid fatta galopp på henne och då gjorde hon ett ljud hon brukar göra när hon bockar och då börjar så klart candy också... men jag lyckades stoppa honom :P stolt:)! haha:D


Nu har jag också blivigt medryttare på Rozzo:DDD Gud vad det ska bli kul:)!! Jag ska ha honom på Tisdagar:)

Längtar :)) jag red honom i onsdags och det gick mycket bra:P haha:)


Nu ska jag hoppa ner i sängs:D

Från förra julen:)

Elin och Rozzo:)

//Ellen  

Av heejsec - 21 januari 2012 12:51

Tjatja människor i alla åldrar!

Sigrid har precis kommit hem till mig från USEK-mötet(Ungdoms sektionen i stallet)  

Vi sitter o längtar till fredag, för vi ska rida reglerad galopp

över bommar

Det är såå kul!!   


  

Quincy (sigrid red henne..)


Heejdå


//Estelle & Sigrid     

Av heejsec - 21 januari 2012 08:48

 Tjatja människor i alla åldrar!


Jag ska berätta lite va vi gjorde i fredags....  

Vi fick inte precis hästarna vi ville ha, men jag tror att alla blev lite nödja.

Sigrid fick Quincy

Ellen fick Candy

(jag) fick Sinpan

Efter ha värmt upp hästarna så höll vi mest på att korta och länga gloppen,det gick väl lite halv bra först

för mig och sen när vi bytte varv hade jag för kort galopp   

Men i slutet fick jag till det.  

Sinpan


Heejdå


//Estelle  

Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards