heejsec

Alla inlägg under november 2012

Av heejsec - 12 november 2012 08:43

Nu har vi satt in lite bilder i menyn så att detskulle se lite trevligare ut och lite mer färgglatt!:)

           

 

Av heejsec - 12 november 2012 08:13

Helt random rubrik men aja... XD


Idag är dt måndag och en väldigt chill dag i skolan! Jag har sovmorgon till 20 i 10 och sedan matte och franska. Efter det har jag basketturnering resten av dagen. Ett litet problem är att jag var sjuk när vi gick igenom reglerna, så jag kan inte reglerna!:O hehe


Eftre skolan är det ju äntligen stallet och hoppning!

Vill ha bäbispluttisbästishästis (=Especial) för han är bara bäst! Hahhaha vilken anledning!

 

Ibalnd är appen bra på sanningar, liiivsglädje  

 


Av heejsec - 11 november 2012 17:56

Söndag idag, vilket betyder skola imorn och även ridning!! :D


Men idag har jag varit på Usek-möte ocg vi pratade lite om julshowen..;)

Men sen stack jag och Sigge hem till mig för att plugga..men nu är det iaf gjort! :D


Vi hade ju' även våra söndags-grupper och det gick bra som alltid:)

Mer har jag inte så mycket att säga så hejdå!

 

what'aaa??....

p.s kolla på hans extremt söta underläpp :')


 

Av heejsec - 11 november 2012 12:13

   

 

Av heejsec - 10 november 2012 23:02

Nu sitter vi här och väntar på att bli hämtade. Vi har varit på filmkväll @ Emmas place! Vi har kollat på Lotta på bråkmakargatan och sen breaking dawn:)
Imorn väntar Usek möte och lite annat skojigt!

Av heejsec - 10 november 2012 12:31

Nu har vi nya, väldigt simpla men snygga signaturer!

Här har vi dem:

       

Här är också de nya meny-bilderna:

       

 

Av heejsec - 10 november 2012 12:22

Igår red ajg Sara och det är vll inte så mycket att säga om det mer än att det gick ganska dåligt... 


Några plus och minus med gårdagens ridpass:

+Hon lyssnade bra och var mjukoch fin stundvis

+Galoppen var ganska lugn

+När Elin visade mig så gick flyttningarna också bra:)


-Hon var springig och lyssnade inte

-Jag red som en kratta...

 


Av heejsec - 9 november 2012 14:31

Just nu sitter jag på min kemilektion..
Och pratar om jonföreningar sjukt tråkigt..Men jag slutar om en halv timma och då blir det stallet!!!:D
//Estelle

Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards