heejsec

Alla inlägg under november 2012

Av heejsec - 28 november 2012 11:40

Just nu sitter jag på matte lektionen och har tråkigt:P snart är det lunch och sen gympa sen slutar jag:D kort dag idag;)

/Ellen:)

Av heejsec - 28 november 2012 07:26

Godmorgon alla glada!
Idag är det onsdag och det är ganska så chiiiill:) först är det skola och sedan stallet! Idag blir det ta hand om Especial och sedan skriva manus till julshowen(y)

I måndags red jag Espcial och det gick superbra! Han var jättefin och duktig! När vi skulle galoppera på bommar så gick det också jättebra!

Igår så red jag Dixter och det gick också bra! Han var jätte duktig han med!

Av heejsec - 27 november 2012 20:52

Hejhej!
Just nu sitter jag i mörkret med en ficklampa och pluggar, lite halvt kul..
Hm..Men här kommer Måndag+Tisdag..
Måndag-Jag red Space det gick faktist bra!! :) Vi hade markarbete med trebommar med 2.5 m mellanrum på långsidorna. Man var tvungen att ha ganska kort galopp vilket Space tyckte a väldigt jobbigt:3
Tisdag-Red kizzie i ridhuset med Sigrid även de gick helt okej..tror jag börjar komma ur min svacka:D

Hejdå:)

Av heejsec - 27 november 2012 20:37

Nu sitter jag vid bordet och har pluggat:P jag har suttit här i typ 2 timmar, men det känns som mer!
Snart ska iaf TV:n rädda mig, för småstadsdrottningar kan jag ju inte missa;)

/Ellen:)

Av heejsec - 27 november 2012 16:16

Nu har jag äntligen slutat och jag ska gå till stallet :P
Dessa långa och hemska dagar! Den ända livsglädjen jag har på tisdagar är robin, men han är halt :(

Och så är det franska prov imorgon och jag kan typ INGENTING!
Men nu ska jag sluta och prata om mina problem och jag hoppas att ni andra har lite bättre väder än vad vi har här!;)

/Ellen:)

Stop livet jag hänger inte med!

Av heejsec - 27 november 2012 08:06

Har musik nu:)
Berättar mer om ridpasset imorn, det gick faktist bra:)
//Estelle

Av heejsec - 26 november 2012 13:00

Hejhej!

Ni märkte kankse att jag inte har bloggat under heeela veckan :O:O:O

...haha,men har varit i Turkiet...Inte..roligt skämt för min del :')     Men jag har varit i stallet som vanligt:


Måndag-Hoppade den nya lilla Ponnyn på vårt stall : Flickan, hon var stark,pigg och rolig.

Tisdag-Red lilla Kizzie, i ridhuset med små roliga övningar

Onsdag-Tog hand om den store Fuxen: Space The only/Man

Torsdag-Tog hand om din Fuxige igen, han är för mysig asså, helt galet!

Fredag- haha.. Men red den Fuxige han var ganska duktig, tyvärr var jag inte lika duktig..

Lördag-Red på kizzie för Tabbi (ägaren) vi hoppade lite och så blev de lite dressyr. Fick några apabra tips! :D

 Söndag-En dag full av jobb..


Måndag- Dags för hoppning idag, vem vill jag ha? ärligt talat spelar det ighen roll....Bara jag inte får:

Prisse eller Candy...Men helst Space!!!:D


Hejdå

 

Av heejsec - 26 november 2012 07:30

Sorry att jag inte bloggat på jätte länge men nu är jag igång igen!:D

Detta har hänt i veckan:

Måndag- Hoppning med Candy och detgick ganska så bra;)

Tisdag- Dixter i ridhuset och han var grymicsh!

Onsdag- Inget stall:(

Torsdag- Allt med Especial och Brille och sedan skritta ut på Brille emd Elli.

Fredag-  Första ria Brillson;) sedan rida Quincy och det gick väldigt bra i slutet! Sedan göra Brilles grejer.

Lördag- Stallet med frågesport och sedan på kvällen tjejkväll hos Elli;)

Söndag- Jobba i stallet och sedan alla söndagsgrupper

 

 

Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards