heejsec

Alla inlägg den 21 november 2011

Av heejsec - 21 november 2011 21:21


 



Ellen Hissar 



 <- snygga färger på benlindorna:))




Ellen Dissar



 <- Fall inte mig på smaken...


 

 

//Ellen 

   

Av heejsec - 21 november 2011 21:04

Heej:D i fredags var jag i stallet heeeela dan:) jag var ledig och det var Estelle också så vi stack ner till stallet 

vid 8 och var där till typ 7:DD plus att det var suuuuper mysigt väder, solen sken och det var frost ute så det såg ut som att det glittrade:)


Nu börjar det ju också bli dags med jul handling:) Vi måste åka och fixa lite klappar:P haha:)


Nu ska jag göra en HISS & DISS:)

Hejdå!:)


//Ellen 



  

Av heejsec - 21 november 2011 15:15

Heej!! 


Nu ska vi ner till stallet för det är hoppning!!

Jag (Sigrid) ramlade ju av förra gången så jag har bakat!!

Hoppas vi hoppar något roligt, dvs allt, allt är kul!!

Elen och Candy


/Sigrid och Ellen    

Av heejsec - 21 november 2011 14:52

Heej!! 


Sorry att jag inte bloggat på länge men jag har inte haft tid:( 

Jag har i alla fall varit i stallet som vanligt dom senaste veckorna:)

Fredagen innan höstlovet fick jag och Space en sådan grym hopplektion! Det jag as BRA!! Jag brukar ju inte vara nöjd efter ett ridpass men jag var NÖJD!!Riktigt härlig känsla, nu längtar jag till nästa fredag då det är hoppning igen och jag hoppas jag får Space!

På lovet var jag på läger, sedan har jag ju varit på myone, usekmöte och gjort julpyntsskylten också:)

Hinner inte skriva mer nu!!

/Estelle 


PS. kom ihåg att rösta i omröstningen!! Den hittar du där <- 

Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards