heejsec

Alla inlägg den 17 november 2011

Av heejsec - 17 november 2011 07:19

Heej!!  


Igrå var vi i stallet som vanligt. Vi började med att mysa lite med våra hästar sedan frågade Elin om Ellen kunde skritta Candy i typ 20 minuter. Och hon sa att det kunde hon gärna (vilken överraskning)!

så hon skrittade honom i hagen och hon sa at det märktes att han var stel...:( Men vi fottade lite också tyvär inga bra bilder men dem kommer upp senare:)

Sedan så hjälpte jag till och leda en tjej i första gruppen, hon hade aldrig ridit på riktigt i hela sitt liv och i slutet av passset lunde hon rida lätt i takt med Jompa, profsigt!!

Sedan så kolade vi lite på andra gruppen och sedan när all i ridskolan var klart så åkte vi ner till 4-fota föe att kolla på då privathästarna hoppade:) Det var riktigt kul! Det var Dick och matilda, Alex och Sara, Sara och GP och Wexford och Therese! Själv tycker jag det gick bra för alla!

Nu ska jag snart till skolan medans Ellen är LEDIG!!!! Jag tror jag döööör så orätvist!!  

Men jag får kämpa på!!

Ellen och hennes vita kärlek!!


/Sigrid     

Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards