heejsec

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av heejsec - 21 oktober 2011 20:38

Heej nu testar vi med en ny vinter design:D 

tycker ni att vi ska behålla den?:)


//HeejSEC   

Av heejsec - 21 oktober 2011 18:39

Heej hejj och sorry för dålig uppdatering...

     

Nu har jag ialla fall kommigt hem från stallet och vi red dressyr:)

Vi trändae till tävlingen imorrn och red programet:D kuuuul:)!

Jag hade Quincy:D hon var jätte duktig och super härlig:DD men jag red de säääämsta vägarna någon sin  

När jag skulle vända rätt-upp gled hon ut och linjen var långt ifrån rak...

Men annars är jag rätt nöjd:)

Sigrid Hade Especial och jag tyckte det såg bra ut:)

Nu har ju Estelle bestämt sig att vara med (väldigt bra!) och hon vill ha Viggo på dressyren så hon red honom idag (för vi fick välja vilka vi skulle rida)

det gick bra och hans såg jätte fin ut:DD

Jag skriver mer om tävlingen imorrn:DD


//Ellen  


P.S önska oss lycka till;)  

Av heejsec - 21 oktober 2011 12:44

Heej!! 


Nu sitter jag här hemma hos mig och väntar på att Ellen snart ska komma hit.  Vi ska fixa några grejor inför skökkvällen imorgon. Sedan äter vi kanske något mellis och beger oss sedan till stallet.

Vid tre tiden kommer också Estelle:D

Idag ska vi rida programmet vi ska tävla imorgon, märke 2.

Jag hoppas på att få Especial, Ellen vill nog ha Quincy och Estelle hoppas på Viggo.

Nu kommer nog Ellen snart!!:D

Estelle på Viggo, KM i hoppning:) Dom vann faktikst:D

/Sigrid   

Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards