heejsec

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av heejsec - 11 oktober 2011 20:46

Hej!!


Här är två filmer från mitt och Ellens upplopp på ekbackshoppningen (pappa filmade tyvär inte Estelle)



 
  /Sigrid:)


PS. om ni undrar varför vi inta har smileis så är dt för att det iband inte

funkar:((((

Av heejsec - 11 oktober 2011 20:15

Vi fick en fråga om vilka våra favvo ponnisar och hestar är (det har vi nog redan skrivit om men vi tar det igen)

Såklart gillar vi alla hästarna och ponnisarna men det här är favoriterna:DD


Ellen: Candy (som nåh alla vet) sen Prisse plutt:P jag har ju också varit pysslare på Sara, så henne gillar jag ju också:P

Sigrid: Especial och sen Sara. Jag gillar också Marit och Lill-Viggo (Marit är ju en ung häst så man kan ju inte "riktigt" rida henne men är jätte mysig i boxen)

Estelle: Space The Man, off course:P sen Lill-Viggo:) Sinpan är ju inte heller helt fel;)


//HeejSEC :D


Av heejsec - 11 oktober 2011 20:14

heej!!


Här är lite av resultatet från målningen idag:

Två små tavlor..

En större "målning"


/Sigrid och Ellen:)

Av heejsec - 11 oktober 2011 18:49

Jag har fått lite ändrade planer, jag hade ju somsagt tänkt att åka till stallet men jag och Ellen åkte istället hem till mig:)


Vi har precis målat:) roooligt!:D

Vi målade blommor i olika former o färger:DD

Kommer kanske upp några bilder snart:)


Nu ska vi snart äta:) passar faktiskt ganska bra, för nu har magen börjat kurra;P

Skriver mer snart!:)


Ha det gött, igelkött:P


//Sigrid :)

Av heejsec - 11 oktober 2011 18:40

Det här är resultaten från omröstningen:)


Bläs                     16.7%                   

Stjärn                 50%

Strimla                33.3%

Lykta                   0%         :(


Totalt röstade 6 personer:)

Nu fixar jag en ny omröstning och vad ska det va om?....


//Ellen :)

Av heejsec - 11 oktober 2011 16:30

Heej!!


Tänkte visa min blåa matchning jag har till Space...

  

  

 

Ett blått excellent schabrak

Med matchande huva

 

John whitaker lindor, fast dom är mycket snyggare i verkligeheten

Jag har också en sån här grimma fats utan ludd


Det är vad jag har till min blåa matchning:)


/Estelle:)

Av heejsec - 11 oktober 2011 15:34

Heej!!


Som ni märkt så har jag inte bloggat på länge och inte Ellen heller men det är så här Ellen dator är lite crazy och jag blir inte jätte peppad på att blogga om det bara är jag... Men nu håller vi tummarna för Ellens dator:)


Igår var det, som ni kanske vet, hoppning. Jag hade Candy och Ellen hade Sinpan.

Vi tränade på att länga och korta galoppen innan/mellan två hinder. Det var roligt och jag tycker det gick bra:)


<- Ellen och Candy


Nu ska jag i alla fall snart till stallet=)


/Sigrid:D

Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards