heejsec

Alla inlägg den 2 februari 2013

Av heejsec - 2 februari 2013 17:45

Jahapp fredan och snart lördan har gått och sen väntar ju bara en till härlig skolvecka med massa läxspyor mm..

Igår red jag den bäste av dom bästa: S.P.A.C.E <3

Alex har börjat i vår fredagsgrupp nu najsignajsigt ;D

Kom på världen smartaste grej igår..alla på min ridning är blondiner förutom lilla mobboftert jag, hehe...På mådagar också!! Men shit vad clever jag är som kunde komma på de..har verkligen tråkigt nu som sagt.


Idag har jag inte varit istallet alls. Fått en massa i ordning istället + att jag joggade idag, första gången i 2013! Hoppas att vädret håller sig runt -1 eller varmare så jag kan komma igång på riktigt med joggingen:)

Men nu vet jag inte var jag ska skriva så hejsvejs!

 

/Estelle

Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards