heejsec

Alla inlägg under januari 2013

Av heejsec - 25 januari 2013 08:37

Av heejsec - 24 januari 2013 18:54

Hejsan!
Idag var jag i stallet högst 30 min..slutade så sent och kände att jag behövde komma hem och plugga till mitt hejkomochhjälpmig-prov..Ja alltid lika härligt!:(
Men under den lilla tiden i Stalle tog jag hand om Spacen, han var så mysig idag och ville inte sluta mysa! :') Finns ingen bättre än han!
Men det var allt idag så hejsvejs!!
/Estelle

Av heejsec - 24 januari 2013 18:54

Hejsan!
Idag var jag i stallet högst 30 min..slutade så sent och kände att jag behövde komma hem och plugga till mitt hejkomochhjälpmig-prov..Ja alltid lika härligt!:(
Men under den lilla tiden i Stalle tog jag hand om Spacen, han var så mysig idag och ville inte sluta mysa! :') Finns ingen bättre än han!
Men det var allt idag så hejsvejs!!
/Estelle

Av heejsec - 24 januari 2013 09:22

Ingen annan än Ron Weasley! För cool pojk asså:D
/Estelle

Av heejsec - 24 januari 2013 09:20

Den här veckan hittills har känst sjukt najs! Har typ varit happy för det mesta och skolan har inte dödat ut mig av tråk:O Ridningen har som sagt rullat på. I måndags var det bara allmänt härligt att rida den bäste och i tisdags kändes det riktigt bra med Kizzie. Jag hade tålamod och övade på mina förskräckliga brister. Tummen upp för Ridningen den här vecka :) Det blir ingen tidning på fredag..inställd typ, men istället blir det så att nån gång i vår ska vi rida ett extra långt pass på 4-fota!

Veckan:
Måndag-Hoppning med bäste Space
Tisdag-Dressyr med bäste Kizia
Onsdag-Chill och mys med Ln o Sigge, ta hand om Spacen
Torsdag-Chill och ta hand om den bäste Space igen!:D
Fredag-Täbban men Ln och Sigge och kanske stallet efter:3
Lördag- inget planerat än..men blir säkert något najs:) annars finns ju läxor som en utväg..
Söndag/Måndag- värma upp skidåket i Romme!! :D
/Estelle

Av heejsec - 23 januari 2013 17:17

Just nu är vi i stallet:)

Ellen ska snart rida Robban och Sigrid och Estelle ska borsta sina små prinsar. 

Efter det så måste Sigrid hem för hon ska på öppethus på sin skola och Estelle ska gräva ner sigi plugg-.-

Haahah ses snart blöggish!

   

Av heejsec - 23 januari 2013 08:15

I måndags fick jag rida Especial och gissa vem som var lycklig!? Jag har inte ridit honom på 1000 år så det var så najs. Senast var då jag red honom en del på lovet men det var hur länge sen som helst jagred lektion. Och senast jag hoppade honom minns jag inte ens:O

Jag brydde jag mig faktiskt inte om hur det gick, jag satt på min plutt igen och hade det bara bäst:')<3
Btw så gick det grymt på vissa delar av hoppningen! Sistsa gångerna var han super:) resten av ridningen var också ok, förutom galopperna:P

 

 

Av heejsec - 21 januari 2013 22:23

Idag red jag också min älskling<3 mer om det imorn!

Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards