heejsec

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av heejsec - 23 augusti 2011 21:08

Hej, Ellen här! Idag har jag och Estelle vart i stallet, vi filmade då jag lindade Candys ben och tog massa bilder så det är väll typ vad ni kommer att få se nu 

   
    //Ellen    

Av heejsec - 23 augusti 2011 19:10


Ellen HISSAR



  <-- Snygga benlindor i olika färger



Ellen Dissar



  <-- Fula schabrak


//Ellen  

Av heejsec - 23 augusti 2011 18:34

Hej hej Estelle här!!    

Jag tänkte berätta om Space The Man

Space är min sköthäst som är suuuuuper sööt, han är en fuxfärgad häst men bruten bläs.

Han är himla duktig på att hoppa.... helikopterhopp  

Jag är varit skötare på honom i ett och ett halft år och har hunnit lära honom några små trix under den tiden (jag kan lägga ut en video senare:)

Space är jätte duktig på dressyr med rätt ryttare på ryggen,kanske jag om ett tag.

Vår ridlärare red honom på en julshow och numret hette Space The Man,det är därför jag kallar honom de :))

Här kommer några bilder på honom:     

Sötis,ful bakrund 

Jag och Space på Påskäggshoppningen,vi var två annanasar xD


Hejdå skriver senare

//Estelle  

Av heejsec - 23 augusti 2011 10:14

Hej alla! Idag ska jag och en kompis åka till stallet och sköta hästarna:) så vi tänkte ta lite bilder som vi kan lägga upp :) Jag ska även testa linda Candys ben, så det kan jag ju filma;)

                                               så jag skriver mer sen  


//Ellen   



En bild på Candy från sommaren 2010 :)             

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards